اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ساختمان ستاد جدید برق اهواز احداث و آماده بهره برداری شده است.

مهندس یداله حضرتی اظهارداشت: ساختمان جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز با هدف ایجاد محیط کار مناسب جهت پاسخ گویی درخور شان به شهروندان و تکریم ارباب رجوع احداث شده است.

وی افزود: در ساختمان جدید شرکت امتیازاتی از جمله نظم و آراستگی، فضاهای مناسب، امکان دسترسی ارباب رجوع به متصدیان و مسولان و افزایش سرعت پاسخ گویی به مشترکان پیش بینی و فراهم آمده است.

حضرتی به اجرای اصول مدیریت مصرف انرژی در ساختمان جدید این شرکت خبر داد و تصریح کرد: در ساختمان جدید شرکت با استفاده از شیشه های دو جداره و با رعایت اصول مدیریت مصرف انرژی در سیستم های روشنایی سرمایشی و عایق های مناسب ساختمان بنا شده است و نماد یک شرکت سبز در شهرستان اهواز است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود: به منظور توسعه فرهنگ استفاده از انرژی های نو در استان و توجه به ظرفیت موجود در شهرستان اهواز دراستفاده از انرژی های نو به ویژه انرژی خورشیدی، سیستم روشنایی ستاد جدید شرکت با استفاده از سیستم های خورشیدی (فتو ولتائیک) با قدرت پنج کیلو وات ساعت تامین شده است که علاوه بر کاهش مصرف برق ساختمان اداری، موجب روشن بودن سیستم های روشنایی و لوازم ضروری در هنگام قطع برق می شود.

وی استفاده از انرژی های نو و تجدید پذیر و احداث ساختمان های سبز بر مبنای اصول مدیریت انرژی را یک ضرورت در استان خوزستان بویژه شهرستان اهواز دانست و گفت: عمده مصرف برق شهرستان اهواز مربوط به بخش ساختمان و سیستم سرمایشی آن ها می باشدکه رعایت نکردن مبحث 19 مقررات هر ساختمان موجب هدر رفت انرژی بالا و در نتیجه هدر رفت انرژی گران بها در این ساختمان ها می شود.

 

حضرتی اضافه کرد: ضروری است در احداث ساختمان های جدید اداری و خانگی نسبت به رعایت اصول مدیریت انرژی اقدام گردیده تا ضمن بهینه سازی مصرف انرژی موجب صرفه جویی اقتصادی در پرداخت هزینه انرژی و بازگشت سرمایه شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار