شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
نفرات برتر رقابت‌های انتخابی بوکس خوزستان مشخص شدند.
حمید زنگنه‌منش، نایب‌رییس هیات بوکس استان اعلام کرد: این رقابت‌ها 13 و 14 مهرماه با حضور 72 بوکسور از 17 شهرستان به میزبانی آبادان برگزار شد.

وی با اشاره به نتایج تیمی این رقابت‌ها، گفت: آبادان با 31 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، اهواز با 30 امتیاز نایب‌قهرمان شد و امیدیه با 13 امتیاز در مکان سوم ایستاد.

نایب‌رییس هیات بوکس خوزستان درباره نتایج بخش انفرادی این مسابقات نیز عنوان کرد: در وزن 49 کیلوگرم جعفر ناصری از اهواز، در وزن 52 کیلوگرم فرزاد طاهری از ایذه، در وزن 56 کیلوگرم فرهاد مهری‌دهنو از اهواز، در وزن 60 کیلوگرم حسین خضیربحری، در وزن 64 کیلوگرم مصطفی زویدات، در وزن 69 کیلوگرم محمدامین مزرویی و در وزن 75 کیلوگرم علی احمدی همگی از آبادان، در وزن 81 کیلوگرم سیاوش امیدی و در وزن 91 کیلوگرم علیرضا دغاغله هر دو از اهواز و در وزن 91+ کیلوگرم محمد حسین‌زاده از اندیمشک، عناوین قهرمانی اوزان خود را به دست آوردند.

زنگنه‌منش خاطرنشان‌کرد: این رقابت‌ها از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و در دو شب برگزاری مسابقه، شاهد رقابت‌های خوبی از سوی بوکسورهای استان بودیم. همچنین جا دارد از حضور معاون فرهنگی منطقه آزاد اروند، فرماندار آبادان و پیشکسوتان بوکس استان قدردانی کنم./ایسنا


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار