شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۹

شوشان: مدیرعامل شركت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینكه این استان در تعداد تصفیه خانه های آب مقام اول را در كشور داراست گفت: هم اینك 24 تصفیه خانه آب در شهرهای خوزستان وظیفه تولید وتامین آب شرب بهداشتی شهروندان بر عهده دارند.

به گزارش شوشان و به نقل از از روابط عمومی شركت آبفای خوزستان، محسن پویا اظهار داشت: این تصفیه خانه ها درشهرهای جنوب و جنوب شرقی خوزستان قرار دارند كه با بهره برداری از منابع سطحی، آب مورد نیاز مردم این شهرها را تامین می كنند.

وی افزود: تصفیه خانه های آب استان در شهرهای آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، شادگان، ماهشهر، آغاجاری، بهبهان، مینو شهر، هفتگل، بندرامام و هندیجان روزانه در ظرفیت های مختلف ، تامین آب مورد نیاز شهرها و تعدادی از روستاهای استان را برعهده دارند.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینكه در خوزستان عمده آب تولیدی از منابع سطحی تامین می شود افزود:استفاده از منابع سطحی دراستان از پایداری بیشتری نسبت به منابع زیرزمینی برخوردار است.

پویا همچنین هدف از احداث تصفیه خانه های آب را ارتقای كیفی و كمی آب شرب و بهداشتی مورد نیاز است .

رییس هیات مدیره آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان كرد: برای تامین آب مورد نیاز مردم در شهرهای استان از 171 چاه عمیق و تراوشی برداشت آب انجام می شود.

وی مجموع آب تامین شده از تصفیه خانه های خوزستان را 930 هزار مترمكعب در شبانه روز اعلام كرد و افزود: در كنار تاسیسات تامین و توزیع آب 14 آزمایشگاه شركت آب و فاضلاب فعالیت می كنند كه با كنترل كیفی شبانه روزی آب شرب تلاش می نمایند تا آب تولید شده به صورت سالم و بهداشتی دراختیار مردم قرار گیرد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
azade
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
comment
0
0
comment سلام. ممنون از سایت خوب و اطلاع رسانیتون. به ما هم در زمینه تصفیه آب سر بزنید:
http://www.water-filtration.ir/
comment
سوداگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
comment
0
0
comment سلام خیلی متشکر از اطلاع رسانی جامع و خوبتون,برای تامین مواد مورد نیاز تصفیه اب با ما تماس بگیرید.
02176700497
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار