اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
رییس فدراسیون بسکتبال از ممنوعیت حضور تماشاگران میهمان در سالن در بازی های امسال لیگ برتر خبر داد.

قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال امروز در شرایطی در فدراسیون بسکتبال انجام شد که رییس فدراسیون از یک تصمیم جدید و البته عجیب رونمایی کرد. 

محمود مشحون در این جلسه که با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده برگزار شد، اعلام کرد: « از این فصل با جرایم مالی سنگین به شدت با خاطیان برخورد می شود. این را هم بگویم که در لیگ جدید تماشاگران تیم مهمان جایی در سالن تیم میزبان ندارند و مسابقات بدون تماشاگران مهمان برگزار می‌شود.»

این تصمیم فدراسیون در واکنش به حاشیه هایی که سال های گذشته در لیگ برتر و روی سکوها بین تماشاگران رخ داده،‌ اتخاذ شده است. 

مشحون در بخشی دیگری از صحبت های خود در این جلسه گفت: «فدراسیون با هیچ تیم و فردی دشمنی ندارد اما دیدیم که برخی تنها به دنبال برهم زدن آرامش بازی‌ها هستند که ما این را قبول نمی‌کنیم. با اعتراض به داور هیچ وقت نتیجه‌ای گرفته نشده و ما امسال اجازه نمی‌دهیم که اتفاق‌های سال قبل تکرار شود.»

وی با انتقاد از ناظران فدراسیون سعی کرد از قاطعیتش برای رعایت قانون در فصل جدید سخن بگوید: «متاسفانه باید بگویم که ما در فصل گذشته از ناظران خودمان ضربه خوردیم. از توپ‌ها و حلقه‌های غیراستاندارد به عمد استفاده می‌شد یا برخی اتفاق‌های دیگر می‌افتاد اما ناظران به طور کامل گزارش نمی‌دادند. امسال با هر گونه بی قانونی برخورد می کنیم و با کوچکترین اهانتی از سوی تماشاگران بازی قطع می شود.»

رییس فدراسیون بسکتبال در آخرین بخش از خط و نشان های خود برای تیم های حاضر گفت: « تنها یک تیم ورودی خود را پرداخت نکرده و امیدوارم تا هفته آینده این کار را انجام دهد. لطفا دوستان و نماینده مجلس را سراغ من نفرستید. ما 300 میلیون به داوران خود بدهکاریم و وزارت ورزش اعتراض کرده چرا بودجه را صرف لیگ می‌کنیم. همه باشگاه‌ها در امر پخش تلویزیونی فعالیت کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار