شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
 فرماندار امیدیه در گفتگو با شوشان شهرک پتروشیمی صنایع پایین دستی و میان دستی امیدیه را کاری بزرگ برای استان خوزستان و اقدامی فوق العاده برای شهرستان امیدیه خواند که می تواند منطقه را از لحاظ اشتغال متحول کند و اظهار کرد: سه هزار هکتار زمین مورد نیاز برای عملیاتی شدن این پروژه انتخاب شده که جزو زمین های منابع طبیعی هستند ولی روستای متروک ابو طرفایه علیا در میان طرح وجود دارد و فردی از این روستا ادعا می کند 94 هکتار زمین کشاورزی دارد.

وی ادامه داد: شرط این فرد برای واگذاری زمین به شرکت شهرک های صنعتی، دادن شغل به وی است با این وجود مشکل خاصی وجود ندارد و با گفتگو با این فرد، مسئله زمین حل شده است و پس از صدور مجوز استعلام توسط دستگاه های مسئول، طرح برای آغاز مطالعات به مشاور سپرده می شود.

فرماندار امیدیه یادآور شد: بخشی از این 3 هزار هکتار جزو کانون های ریزگرد است که احداث شهرک پتروشیمی در این نقطه ی توان در کاهش میزان گرد و خاک موثر باشد.

رفیعی درخصوص گام بعدی در جهت نزدیک شدن به تحقق این پروژه بیان کرد: در ادامه باید نامه ای در خصوص متروک بودن این روستا به سازمان محیط زیست استان بفرستیم و نامه ای در خصوص توافق بین فرمانداری امیدیه و مالک زمین به شرکت شهرک های صنعتی ارسال کنیم. شرکت شهرک های صنعتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری امیدیه در حال پیگیری بخشی امور هستند و نیاز به هماهنگی بیشتر دستگاه و جمع بندی افزون تری دارد.


برچسب ها: شهرک انرژی ، امیدیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار