اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
فدراسیون تنیس روی میز: در ادامه مسابقات تور ایرانی بانوان که از روز چهارشنبه ۱۹ مهر به میزبانی هیات تنیس روی میز البرز در جریان است، دقایقی قبل هشت ورزشکار برتر خود را شناخت.  

مهشید اشتری (خ.رصوی)، غزاله ملاطلب (البرز)، فاطمه مختار رضایی (مازندران)، شیما صفایی (همدان)، پریناز حاجیلو (البرز)، صبا صفری (مازندران)، فاطمه جمالی‌فر (البرز) و ندا شهسواری (کرمانشاه) نفرات راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی هستند که باید از ساعت ۱۵:۳۰ برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت کنند.

از نکات جالب و شگفتی مسابقات تا این مرحله می‌توان به شکست ۴-۳ مریم صامت ملی پوش با تجربه تیم ملی بزرگسالان درمقابل شیما صفایی ملی پوش همدانی تیم‌ ملی نوجوانان اشاره کرد که در نوع خود جالب بود. صامت این بازی را ابتدا ۳-۰ پیش افتاده بود، اما پس از آن نوجوان همدانی بازی بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد چهار گیم بعدی را با پیروزی به پایان رساند.

همچنین بازی بسیار نزدیک مریم فرعی، ملی پوش سابق نوجوانان در مقابل ندا شهسواری کاپیتان تیم ‌ملی بزرگسالان را نیز می‌توان نشان از تلاش آینده‌داران برای ورود به حریم تیم ‌ملی بزرگسالان دانست.

از طرفی شکست ۴-۳ هلیا اصغری در مقابل غزاله ملاطلب و شقایق حسین زاده در مقابل فاطمه جمالی فر هم در نوع خود جالب بود.
 
ملاطلب و جمالی فر از ورزشکاران با تجربه تیم‌ملی جوانان در سال‌های گذشته بوده‌اند.
 
بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی به ترتیب جدول:
 
مهشید اشتری - غزاله ملا طلب
فاطمه مختار رضایی - شیما صفایی
پریناز حاجیلو - صبا صفری
فاطمه جمالی فر - ندا شهسواری

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار