اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
عصرایران: رئیس کل دادگستری استان تهران از محاکمه تعدادی از استانداران و فرمانداران متهم در پرونده جرایم انتخابات ریاست جمهوری اخیر خبر داد.

غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده آن بخش از استانداران و فرمانداران متهم در جرایم انتخاباتی که در مهر ماه جاری محاکمه شدند، منتهی به صدور حکم شده است یا خیر اظهار کرد: جلسات محاکمه این افراد برگزار شده اما هنوز منتهی به صدور حکم نشده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پاسخ به سوال دیگری درباره تعداد استانداران و فرمانداران متهم در پرونده جرایم انتخاباتی که پیشتر 12 نفر عنوان شده بود گفت: تعداد متهمان بیشتر از این عدد اما الان عدد دقیق را به خاطر ندارم.

اسماعیلی در پاسخ همچنین در پاسخ به این سوال که آیا زمان محاکمه 20 مدیر متهم در حقوق‌های نامتعارف و نجومی که پیشتر حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای از صدور کیفرخواست آنها خبر داده بود، تعیین شده است یا خیر گفت: این پرونده به تازگی به دادگاه آمده و به دو شعبه در مجمتع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت ارجاع شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: قضات شعب دادگاه کارکنان دولت مشغول مطالعه پرونده‌های ارجاع شده هستند که در صورت وجود نقایص، آنها را به دادسرا ارجاع می‌دهند تا نواقص برطرف شود و در صورتی که نقصی وجود نداشته باشد، زمان محاکمه را تعیین می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار