اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۰۵:۱۲

روزنامه فرهنگ جنوب در ستون ویژه های خود نوشت:

پس از انتخاب دکتر حسن روحانی با آرای بالای 18 میلیون مردم ایران، در محافل سیاسی گمانه زنی ها در خصوص کابینه وی در حوزه های مختلف مطرح شده است. در این میان صحبت از استانداری خوزستان قبل از معرفی وزیر کشور کمی زود به نظر می رسد. اما از آنجایی که همواره خوزستان به عنوان یکی از استان های استراتژیک کشور مورد توجه ویژه دولت های مختلف بوده است از هم اکنون گمانه زنی برای معرفی استاندار آینده خوزستان صورت گرفته است.

با توجه به دیدگاه های اعتدال گرانه دولت تدبیر و امید و تاکید رییس جمهور منتخب مبنی بر حضور اعتدالیون هر دو جناح سیاسی کشور (اصلاح طلب و اصولگرا) در خصوص استاندار خوزستان از شخصیت های معتدلی نظیر دکتر عبدالحسین مقتدایی استاندار اسبق خوزستان در دوران اصلاحات، دکتر جاسم جادری رییس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان و نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی، دکتر هدایت اله شاهینی از فعالان حزب کارگزاران سازندگی در استان، دکتر کهرام نماینده اسبق مردم اهواز در مجلس ششم و رییس ستاد انتخاباتی آیت اله هاشمی رفسنجانی در استان، مهندس محمدرضا شمسایی شهردار سابق کلانشهر اهواز و مدیرعامل اسبق سازمان آب و برق خوزستان بیش از دیگران نام برده می شود. در این میان شانس دکتر مقتدایی استاندار کارآمد اسبق خوزستان بیش از دیگران ارزیابی می شود. در خوزستان هم مهم ترین جایگاه اجرایی در اختیار استاندار می باشد که نماینده دولت در خوزستان و مجری برنامه های دولت تدبیر و امید در استان خواهد بود.

گفتنی است دکتر مقتدایی هم اکنون در پست مشاور عالی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران قرار دارد. او همچنین حضور در استانداری هرمزگان را نیز در کارنامه خود دارد.

 

قطعا اعلام حمایت رسمی از روحانی و حضور در برنامه های ستاد وی در قبل و بعد از انتخابات مقتدایی را برای رسیدن به استانداری خوزستان یاری خواهد کرد. البته ما امیدواریم نیروهای شاخص خوزستانی چندان بر تصدی مسئولیت های محدود استان متمرکز نشوند و یادشان نرود که می توانند در کشور و علی الخصوص وزارنخانه ها و سازمان های مرکزی تجربیات خود را بکار گیرند. گفتنی ست که یکی از مشکلات خوزستان در همه دولت ها نداشتن کارشناس در وزارتخانه هاست. مسئولیت گرفتن در خوزستان خوب است اما نباید سیاسیون این کار را «همه یا هیچ» برای خودشان بدانند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
خوزستانی
|
-
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
comment
0
0
comment با سلام و تشکر از سایت وزین شما
بنده برای صحبت های خود خدا را گواه میگیرم که دکتر جادری با تلاش شبانه روزی خود توانست آرای دکتر روحانی را به 700 هزار رای برساند-در همایش تجلیل از روسای ستاد های شهرستان های استان خود دکتر جادری هم عنوان کردند که دکتر مقتدایی ریاست ستاد را نپذیرفتن و مایل به همکاری نبودند و کلا ما را قابل ندانستند- آقای کهرام هم بعد از رد صلاحیت آیت الله هاشمی دیگر آفتابی نشدند.دکتر جادری بود که با خون دل هایی که خوردند مستحق استانداری یا مقامی بالاتر میباشند.امیدوارم که با انتخاب دکتر جادری به عنوان استاندار خوزستان یا شاید سمتی بالاتر (همانطور که فرمودید در استان متمرکز نمانند) استان و یا کشور از ظریفیت و تجربه ایشان کمکی به دولت تدبیر و امید بشود.باتشکر
comment
موسويان
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
comment
0
0
comment باسلام و تشكر از مديريت فهيم سايت شوشان، طبق آخرين اخبار موثق مذاكراتي با آقاي صرامي فرماندار كلانشهر اهواز در دوران اصلاحات و معاون سابق هواپيمايي كشور در خصوص استانداري خوزستان شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار