اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
مدير بهبود محيط كسب و كار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد ارونداز برگزاري نخستين جشنواره خريد در منطقه آزاد اروندخبر داد
شوشان خرمشهر : مدير بهبود محيط كسب و كار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند با اعلام اين خبر ،گفت: نخستين جشنواره خريد با عنوان اروند سلام در مراكز خريد آبادان و خرمشهر برگزار مي سود.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد اروند ، جبار عبودزاده در جلسه هم انديشي برگزاري نخستين جشنواره خريد كه ظهر امروز يكشنبه در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند با حضور رؤساي اصناف و اتاق هاي بازرگاني آبادان و خرمشهر برگزار شد،عنوان كرد : گمرک جمهوري إسلامي ايران حدود ٣ماه مي باشد كه در مبادي خروجي اين منطقه مستقر شده است.

وي افزود :كليه اصناف منطقه آزاد اروند مانند بازار کنزالمال از مزایای معافیت گمرکی برخوردار هستند و مي توانند از اين معافيت استفاده كنند.
وي با اشاره به فعاليات تجار و بازرگانان منطقه آزاد اروند ،گفت : تاكيد ما به تجار و بازرگانان فعال در شهر هاي آبادان و خرمشهر اين است كه از مزایای این منطقه استفاده کنند.
عبودزاده با اشاره به فرصت هاي ايجاد شده در منطقه آزاد اروند ،ادامه داد: با تدابيري كه از سوي مديران اين سازمان انديشيده شده است فعالان تجاری و اقتصادی مانند گذشته نیاز به انبار و گمرک ندارند كه اين نيز يكي از مزاياي كسب و كار و تجارت در اين منطقه است.
وي با بيان اينكه متولي برگزاري جشنواره خريد سازمان منطقه آزاد اروند است،اظهار داشت : براي رفع موانع و اجراي هرچه بهتر جشنواره اروند سلام  
كارگروهي با حضور سازمان منطقه آزاد اروند،اصناف و اتاق هاي بازرگاني آبادان و خرمشهر تشكيل خواهد شد.
وي افزود : سازمان منطقه آزاد اروند آماده هر نوع همکاری با تجار و بازرگانان اين منطقه مي باشد.
مدير بهبود محيط كسب وكار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاري دو جشنواره تا پايان سال جاري خبر داد و گفت : با برگزاري اين جشنواره ها به دنبال آن هستيم تا سرمايه گذاران بيشتري وارد اين منطقه شوند.
بر اساس اين گزارش ،جشنواره خرید با عنوان "اروند سلام" از ۹ آذر تا یکم دی در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار