اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان آبادان گفت: باتوجه به این‌که در نیم‌فصل لیگ برتر، تیم یاران نجف آباد از ادامه حضور در ادامه مسابقات انصراف داد، تیم استان در لیگ ماندنی شد ولی این‌گونه ماندن یک هشدار و زنگ خطر است.
حمید لطفی‌فر درخصوص نتایج  ضعیف این تیم در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: تیم باتوجه به دیر بسته شدن و مشکلاتی که داشت، مسابقات را بد شروع کرد و نتایج غیر قابل قبولی به دست آوردیم. در ادامه لیگ، شکل تیمی‌مان بهتر شد ولی دیگر زمانی برای جمع آوری امتیازات از دست رفته، وجود نداشت.

وی افزود: به دلیل مصدومیت برخی از بازیکنان با تجربه و همچنین عدم جذب بازیکن جایگزین و شاخص، مجبور به استفاده از بازیکنان جوان رده‌های سنی پایه باشگاه شدیم، این‌کار برای پشتوانه‌سازی خوب بود ولی نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان آبادان گفت: نبود یک اسپانسر خوب و مشکلات مالی در جذب بازیکن و همچنین عدم حمایت و بی‌توجهی مسوولان  از مشکلات عدیده‌ای بود که در این فصل با آن مواجه بودیم.

وی ادامه داد: باوجود این‌که 10 دوره از برگزاری لیگ برتر فوتبال ساحلی می‌گذرد و شهید جهان‌نژادیان آبادان نیز تنها نماینده استان در این مسابقات است ولی هنوز فوتبال ساحلی به صورت حرفه‌ای در  خوزستان جا نیفتاده است و مسوولان نیز برای بسط و گسترش این رشته، توجه لازم را نداشته‌اند و همچنین سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی اصولی صورت نمی‌گیرد.

لطفی‌فر عنوان کرد: باتوجه به این‌که در نیم‌فصل لیگ برتر، تیم یاران نجف آباد از ادامه حضور در ادامه مسابقات انصراف داد، تیم استان در لیگ ماندنی شد ولی این یک هشدار و زنگ خطر بود که اگر در آینده به این تیم بازهم بی‌توجهی شود، قطعا به لیگ‌های پایین تر سقوط خواهد کرد.

وی افزود: ‌در نیم‌فصل دوم از هشت بازیکن جوان رده‌های سنی برای اولین‌بار به منظور پشتوانه‌سازی و جوانگرایی در کنار دیگر بازیکنان بزرگسال و باتجربه استفاده کردیم که این نفرات در آینده از سرمایه‌های این باشگاه و فوتبال ساحلی استان خواهند بود و امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح و همچنین حمایت مسوولان، روزی این تیم را روی سکوی ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهیدجهان‌نژادیان آبادان در پایان گفت: از هواداران و بازیکنان و همچنین کادر فنی، عوامل اجرایی و مدیرعامل باشگاه که زحمات و تلاش‌های بسیاری در این فصل داشتند، تشکر می‌کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار