شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۵

شوشان : رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) گفت: جهیزیه نوعروسان بی سرپرست به ارزش یک میلیون تومان صبح امروز در کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) هندیجان به مددجویان اهداء گردید.

مهدی صادقی: اسماعیل عبادی در گفتگو با خبرنگار ما در هندیجان افزود: با توجه دولت کریمه به مستمندان و مددجویان و در راستای حمایت از اقشار کم درآمد به نوعروسان بی سرپرست و مددجو کمک جهیزیه به 90 نفر از نوعروسان که از سال 1390 و 1391 به خانه بخت رفته اند تعلق می گیرد،که ارزش اعتبارات آن نزدیک به 90 میلیون تومان می باشد و از اعتبارات سال مالی 1390 می باشد.

وی تاکیدکرد: شش باب منزل کوچک 30 متری به ارزش 40 میلیون تومان در هندیجان جنوبی منطقه مستضعف نشین برای مددجویان بی خانمان ساخته می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد حمایت از دانشجویان افزود: اگر دولت کریمه مجوزهای لازم برای حمایت از دانشجویان مددجو و غیره که مستضعف هستند به ما بدهند می توانیم آنها را در راستای حمایت از اقشار محروم پشتیبانی کنیم و حداقل امکانات لازمه را برای تحصیل و زندگی آنها فراهم کنیم.امیدوارم مسئولان و دولت کریمه توجهات خاصی نسبت به اقشار کم درآمد بخصوص دانشجویان داشته باشد.

اسماعیل عبادی تأکید کرد: 1700 خانوار که کل مددجویان کمیته هندیجان هستند به اندازه مبلغ ماهیانه مستمری خود عیدی دریافت می کنند.

عبادی در پایان یادآور شد: انشاء الله اعتبارات کمیته امداد در سال 1391 با همت دولت مهر پرور بیش از سال گذشته باشد تا بتوانیم بیشتر نیاز محرومین و مستضعفان جامعه هندیجان را برطرف کنیم.عمده مشکلات ما درخواست های کمک مالی بوده که مردم عادی و مسن ها بیشتر به ما مراجعه می کنند که اعتبارات پرداختی باید افزایش یابد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار