اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در گفتگو با شوشان:
فضای کسب و کار در استان خوزستان به دلیل گستردگی و پهناور بودن با وضعیت مشکل تری روبرو است...


شوشان: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در گفتگو با شوشان با بیان این که سرمایه گذاری و فضای کسب و کار هنوز در کشور و خوزستان به جایگاه واقعی خود دست نیافته است، اظهار کرد: فضای کسب و کار در استان خوزستان به دلیل گستردگی و پهناور بودن با وضعیت مشکل تری روبرو است چون سازمان ها و دستگاه های عریض و طویل مختلفی که در خوزستان فعال هستند بر پیچیدگی کار می افزایند.

نورالله حسن زاده تصریح کرد: یکی از لوازم ضروری در ایجاد ثروت در کشور تبدیل ایده به عمل است و در واقع باید کاتالیزور هایی وجود داشته باشد که ایده های موجود را تبدیل به عمل کنند و مرکز شتاب دهی نوآوری کسب و کار در استان خوزستان یکی از مکان هایی است که می تواند ایده را به عمل تبدیل کند.

وی ادامه داد: امید است این آغازی بر پیشرفت های بعدی در حوزه صنایع کوچک باشد و با اتصال ایده داران و ایده پردازان با صاحبان ثروت، در توسعه مشاغل کوچک نقش موثری ایفا کند و در ایجاد کسب و کارهای نو و بدیع در حوزه الکترونیک و اینترنت موفق عمل کند.

حسن زاده در پاسخ به این پرسش که چرا راه اندازی مراکز شتاب دهی در خوزستان با تاخیر همراه بوده است، عنوان کرد: درست است که در بسیاری از استان ها مراکز شتاب دهی پیش تر فعالیت خود را آغاز کرده اند و در مقابل، نخستین مرکز شتاب دهی در خوزستان امروز افتتاح می شود، ولی باید توجه داشت افراد زمانی برای پاسخگویی به نیازها فعالیت می کنند که در بین مردم نیازی به وجود آید. 

وی افزود: ایجاد این مراکز یا حتی مشاغل جدید مثل اسنپ به استقبال مردم و همچنین کسانی که در این فضا هستند بستگی دارد؛ باید عده ای نیاز را به درستی تشخیص دهند وعده ی دیگر برای رفع آن به درستی گام بردارند که این امر نیاز به افراد کارآفرین و ایده پرداز دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون نیاز به راه اندازی مراکز شتاب دهی در خوزستان احساس نشده است، گفت: تاکنون نیاز به مراکز شتاب دهی در خوزستان حس می شد ولی کسانی که بتوانند این کار را به شکل مطلوب انجام دهند، کافی نبوده است.

حسن زاده یادآور شد: راه اندازی مرکز شتاب دهی نوآوری کسب و کار حتما در ایجاد و بهبود فضای کسب و کار موثر خواهد بود  و امید است این آغازی باشد تا در آینده به نحو مطلوب از آن استفاده کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار