اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
مرحله سوم گرندپرى تکواندوى ٢٠١٧-لندن
سجاد مردانی هوگوپوش سنگین وزن کشورمان با قبول شکست برابر نماینده کره‌جنوبی به مدال برنز مرحله سوم مسابقات گرندپری 2017 رسید.

 روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2017 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از امروز (جمعه) آغاز و به مدت سه روز و با حضور 205 تکواندوکار (103 تکواندوکار مرد و 102 تکواندوکار زن) از 55 کشور در سالن «پاکرباکس آرنا» لندن ادامه خواهد داشت.

امروز (جمعه) و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات وزن 67- کیلوگرم زنان و اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان برگزارمی‌شود و ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی و سجاد مردانی به عنوان نخستین نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ رفتند.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن چهارم المپیکی کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف «کیو دون این» از کره‌جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017، دارنده مدال نقره و برنز مرحله اول و دوم مسابقات گرندپری 2017 و قهرمان آسیا 2016 رفت و در حالیکه تا نیمه های راند سوم نتیجه به نفع نماینده شایسته کشورمان بود کار به راند طلایی کشید و در راند طلایی با توجه به اینکه هیچ امتیازی گرفته نشد سیستم نتیجه را به نفع نماینده کره‌ای اعلام کرد.

سجاد در نخستین دیدار «سیدو گبانه» از ساحل عاج نایب قهرمان آفریقا 2016، دارنده مدال برنز بازی‌های آفریقایی 2015 و قهرمان آفریقا 2014 را 11 بر صفر ار پیش رو برداشت. او در مرحله یک‌چهارم نهایی «آیوان تراجکویک» تکواندوکار با سابقه اسلوونی و دارنده دو مدال برنز قهرمانی جهان را با نتیجه 21 بر 9 شکست داد و موفق شد به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار