اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
یک شرکت حوزه خدمات پرداخت الکترونیک مشغول ساخت پلتفرمی است که به مشتریان اجازه می‌دهد با یک عکس سلفی هویت خود را احراز کنند.
خبرگزاری مهر: یک شرکت حوزه خدمات پرداخت الکترونیک مشغول ساخت پلتفرمی است که به مشتریان اجازه می‌دهد با یک عکس سلفی هویت خود را احراز کنند.

شرکت «ویزا» مشغول ساخت پلتفرمی است که به اپلیکیشن بانک‌ها اجازه می‌دهد با انواع مختلف روش‌های احراز هویت بیومتریک همخوان شوند. این روش‌ها شامل اثرانگشت، صورت، صوت و غیره هستند.

این شرکت که در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک کار می‌کند قصد دارد با کمک این پلتفرم امکانی را فراهم کند مشتریان بتوانند هویت خود را احراز کرده و از خدمات بانک بهره گیرند.

به‌عنوان‌مثال اگر فردی خواهان دریافت کارت اعتباری باشد، اپلیکیشن بانک از او می‌خواهد تا از خود سلفی بگیرد و آن را همراه پاسپورت یا گواهینامه رانندگی ارسال کند.

این فناوری مشابهت‌های دو تصویر را با یکدیگر بررسی و صلاحیت گواهینامه را نیز تأیید می‌کند. تمام این فرایندها در عرض چند ثانیه اتفاق می‌افتد.

همچنین کاربر می‌تواند با عکس سلفی خرید آنلاین انجام دهد. هنگامی‌که تراکنشی به‌طور آنلاین انجام می‌شود، بانک از مشتری می‌خواهد برای احراز هویت از خود سلفی بگیرد یا صدای خود را ضبط کند.

این پلتفرم ویزا که Visa ID Intelligence نام‌گرفته به بانک‌ها یا مؤسسات اعتباری اجازه می‌دهد فناوری‌های بیومتریک را به‌سادگی و بدون نیاز به زیربنای مخصوص برای اپلیکیشن‌های خود به‌کارگیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار