اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
شوشان: اولین نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ( HSEE ) از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به میزبانی استان خوزستان از امروز شنبه به مدت 4 روز در نمایشگاه بین‌المللی اهواز آغاز به کار کرد.

سید نورالله حسن زاده، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، در این خصوص اظهار کرد: اولین نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی (HSEE) از 15 تا 18مهرماه در نمایشگاه بین المللی اهواز برپاست.


وی افزود: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از درون استان و همچنین شرکت‌های از استان‌های مرکزی، تهران، مشهد، تبریز، همدان و سیستان و بلوچستان حضور دارند و به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌‌های بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی می‌پردازند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: بیان توانمندی واحدهای تولیدی در حوزه HSEE ، انتقال تجارب و ارتقاء وضعیت HSEE واحدهای صنعتی و ارایه دستاوردهای تخصصی واحدها در زمینه‌های مختلف از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

حسن زاده عنوان کرد: استفاده از صنایع دانش بنیان در صنایع بزرگ، انتقال دانش و فناوری‌های کسب شده در واحدهای صنعتی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ( HSEE ) است.

گفتنی است: مراسم افتتاحیه نمایشگاه (HSEE) امروز شنبه 15مهرماه با حضور دکتر یاراحمدی مشاور وزیر و مدیرکل بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دکتر حسین زاده معاونت سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان و نورالله حسن زاده، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در اهواز برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار