اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
سخنگوی ستاد اربعین گفت: دلار از تمام هزینه های سفر زائران به عتبات حذف شده است.

سخنگوی ستاد اربعین گفت: دلار از تمام هزینه های سفر زائران به عتبات حذف شده است.

شهریار حیدری اظهار داشت: از چندی قبل موضوع حذف دلار از هزینه روادید اربعین در دستور کار مسئولان کشورمان قرار گرفت و چند دور مذاکره با مسئولان عراقی انجام دادیم تا آنها هم پذیرفتند تا دلار به صورت کامل حذف شود و از این پس زائران ایرانی هزینه روادید را به صورت ریال پرداخت کنند.

وی ادامه داد: زائران ایرانی برای هزینه روادید،بیمه اربعین، خدمات هلال احمر و کارگزاری ها با باید 199 هزار و 500 تومان پرداخت کنند.

سخنگوی ستاد اربعین با بیان اینکه پس از اربعین هم هزینه روادید سفر زیارتی عراق به صورت ریالی خواهد بود، تاکید کرد: دلار به صورت کامل از هزینه روادید سفرهای زیارتی عراق حذف شده است.

حیدری با بیان اینکه آمادگی کامل برای اعزام زائران وجود دارد، تاکید کرد: از هموطنان می خواهیم در زمان باقی مانده برای دریافت گذرنامه اقدام کنند. دفاتر معتبر فعالیت خود را انجام می دهند و افرادی که خواستار دریافت ویزا هستند می توانند با ورود به سامانه سماح تمامی هزینه را به صورت ریال پرداخت و برای دریافت ویزا گذرنامه خود را به مراکز اعلام شده تحویل دهند.

وی تاکید کرد: حذف دلار از هزینه صدور روادید و پرداخت ریال باعث کاهش هزینه و سختی هموطنان است و کار صدور روادید را تسهیل می کند.

سخنگوی ستاد اربعین بار دیگر تاکید کرد: زائران اربعین بدانند که بدون گذرنامه و روادید معتبر امکان خروج از مرز را ندارند. تنها افراد دارای مدارک معتبر می توانند از مرز خارج شوند.


/میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار