شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۳

شوشان: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در ترم تابستان اقدام به ارایه واحد های درسی برای تمام رشته ها و مقاطع موجود خود می نماید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه مسجدسلیمان، حسین محمد پور معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان ضمن ارایه خبر فوق گفت: با توجه به درخواست تعداد کثیری از دانشجویان واحد مسجدسلیمان مینی بر تمایل به انتخاب واحد در ترم تابستان سال تحصیلی 92-91 ، بعد از کسب موافقت از منطقه شش ، این واحد دانشگاهی اقدام به ارایه دروس تخصصی و عمومی همه رشته ها و مقاطع تحصیلی موجود می نماید.

محمدپور خاطر نشان کرد: از آنجاییکه در برخی از مناطق دانشگاهی منجمله منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی واحد های دانشگاهی وجود دارند که ترم تابستانه برگزار نمی کنند لذا برای رفاه دانشجویان این واحدها شرایطی مهیا شده که در واحد دانشگاهی مسجدسلیمان بتوانند در کنار دانشجویان بومی اقدام به انتخاب دروس مورد نظر در تابستان نمایند.

وی در ادامه گفت: طیق مجوز صادره ، زمان انتخاب واحد ترم تابستان از 8 لغایت 12 تیرماه 92 می باشد که 11 و 12 تیرماه مخصوص دانشجویان مهمان است و کلاسها 15 تیرماه شروع و در 23 مرداد خاتمه پیدا می کند همچنین امتحانات ترم تابستانه از 25 تا 31 مرداد 92 برگزار خواهد شد.

 

قابل ذکر است بنا به اعلان معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان اطلاعات کامل از زمان انتخاب واحد ،شروع کلاسها و امتحانات ترم تابستانه و همچنین نام دروس ارایه شده در سایت این واحد دانشگاهی به آدرس www.iaumis.ac.ir موجود می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار