شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
معاون فرماندهی انتظامی خوزستان تاکید کرد:
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خوزستان گفت: زائران اربعين بايد در تامين امنيت مشاركت نموده و توصيه‌هاي پليس را جدي بگيرند. 

سرهنگ علي قاسم‌پور اظهار کرد: بخش عمده‌اي از تامين امنيت اربعين بر دوش نيروي انتظامي است و در اين راستا زائران اربعين حسيني ضمن مشاركت در تامين امنيت لازم است توصيه‌هاي پليس را جدي بگيرند.

وی با بيان اينکه همه رده‌هاي پليس خوزستان، تمام محورهاي ورودي استان تا نقطه صفر مرزي شلمچه و چذابه را به صورت محسوس و نامحسوس تحت کنترل قرار مي‌دهند، به زائران اربعين حسيني توصيه كرد: در سفر با خودرو، هنگام استراحت از توقف در نقاط تاريک و خلوت خودداري کرده و حتماً در نقاط مناسب و ايستگاه‌هايي که به منظور استراحت زائرين در نظر گرفته شده توقف نمايند.

قاسم‌پور افزود: خودروها و وسایل نقليه خود را در مرز قبل از خروج از کشور در پارکینگ مناسب پارک و حتماً ضمن استفاده از وسائل ايمني ضد سرقت از بستن درب خودرو اطمينان حاصل نماييد.

معاون اجتماعي فرماندهی انتظامی استان خوزستان در خاتمه ضمن آرزوي قبولي زيارت زائران اباعبدالله الحسين (ع) خاطرنشان کرد: با احترام به قوانين و مقررات و آداب و رسوم مردم کشور عراق ، نماينده شايسته‌اي براي فرهنگ ايراني اسلامي باشيد.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار