تودیع و معارفه مدیر پایگاه سازه های آبی شوشتر تبدیل به جلسه ای برای انتقاد از مدیریت دکتر حجازی استاندار خوزستان شد. در این نشست ، پورفرخی مدیرکل میراث فرهنگی با نیش و کنایه ، مدیریت استاندار را در حوزه میراث فرهنگی زیر سوال برد.

"> نیش و کنایه های تمام نشدنی پورفرخی و حجازی / همه چیز از " نان تیری " و "دوغ " شروع شد !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۴

تودیع و معارفه مدیر پایگاه سازه های آبی شوشتر تبدیل به جلسه ای برای انتقاد از مدیریت دکتر حجازی استاندار خوزستان شد. در این نشست ، پورفرخی مدیرکل میراث فرهنگی با نیش و کنایه ، مدیریت استاندار را در حوزه میراث فرهنگی زیر سوال برد.

 

شوشان: تودیع و معارفه مدیر پایگاه سازه های آبی شوشتر تبدیل به جلسه ای برای انتقاد از مدیریت دکتر حجازی استاندار خوزستان شد . در این نشست ، پورفرخی مدیرکل میراث فرهنگی با نیش و کنایه ، مدیریت استاندار را در حوزه میراث فرهنگی زیر سوال برد و گفت : : این مدیریت کلان در استان اعتقادی به بافت تاریخی و آثار تاریخی ندارد و تنها برای کشیدن خیابان و معبر حاضر است لودر پای آثار بیندازد و خیابان تعریض کند و معبر باز کند، اما وقتی براساس ضوابط با این کارها مخالفت می‌کنیم، اعتبارات را قطع می‌کنند.

وی گفت : به دلیل برخی تصمیمات شخصی و سلیقه‌ای، اعتبارات میراث فرهنگی استان خوزستان به کمتر از 15 درصد گذشته کاهش یافت و این کاهش نیز سازمان یافته بود.

به گزارش شوشان ، نیش و کنایه های پورفرخی و حجازی به هم سابقه چندین ساله دارد و گاهی استاندار به مدیرکل و گاهی مدیرکل به استاندار می تازد. اولین باری که میراث فرهنگی استان و در راس آن مدیرکل آن در بورس خبری مطبوعات قرار گرفت مربوط می شد به انتقاد استاندار از وضعیت میراث فرهنگی و گردشگری شوشتر. در آن زمان استاندار با انتقاد از رویه ای که سازمان میراث فرهنگی در پیش گرفته است گفته بود  که این سازمان حتی در ساختن چند دستشویی در شوشتر عاجز است و فقط به فکر برگزاری نمایشگان نان " تیری و دوغ است.

به گزارش شوشان ، البته در همان زمان پورفرخی در مصاحبه ای با شوشان که انعکاس گسترده ای در مطبوعات از جمله روزنامه روزان ، نور خوزستان ، هفته نامه رسانه جنوب نشاط و... داشت ، در واکنش به این سخنان گفت که جریانی در استان نمی خواهد میراث فرهنگی  به صورت روش مند و اصولی ارتقاء یابد و در صدد است با ارائه اطلاعات نادرست به مسئولان به اهداف خود برسد. وی خطاب به دکتر حجازی گفت که چرا بودجه فرهنگی و عمرانی و جاری  اداره کل میراث فرهنگی را صفر کرده اید؟

همزمان با این انتقادات که مربوط می شد به آبان ماه سال گذشته ، شایعه تغییر مدیرکل میراث دهان به دهان گشت اما آب از آب هم تکان نخورد.

اکنون پس از چندین ماه و اینبار در جلسه تودیع و معارفه مدیر پایگاه سازه های آبی شوشتر باز هم نیش و کنایه ها شروع شده و میراث فرهنگی خوزستان در بورس خبری نشریات و سایت های خبری قرار گرفته است .

 

آنچه در این زمینه مشخص است این است که زمان از دست رفته و کَل کَل های استاندار و مدیرکل ، دردی از میراث فرهنگی خوزستان دوا نکرده و اکنون و در آستانه تشکیل دولت یازدهم به ریاست دکتر روحانی بعید است با این طرز تفکر و تنش ها ، نه حجازی در مسند استانداری بماند و نه پورفرخی بر صندلی میراث استان.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ابوعدنان
|
-
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
comment
0
0
comment خدا کند بدتر از این نمونه ها گیر ما نیاید
comment
صانعی
|
-
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
comment
0
0
comment درد میراث فرهنگی از عدم تخصص مدیران حوزه میراث فرهنگی در سطح استان است . مدیرکل آینده باید متخصص مدیر و مدبر باشد نه اینکه مدام به نیش و کنایه زدن و توهم پردازی دست بزند ... من الله توفیق
comment
علي
|
-
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
comment
0
0
comment باسلام
چرا فرماندار آمار شعب اخذ راي را به تفكيك جهت شفاف سازي در سايت اعلام نمي كند و فقط آمار كلي را اعلام مي كند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار