شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰



شوشان: رییس مجمع متخصصین خوزستان با اشاره به ضرورت حمایت از رویکرد دولت روحانی در خوزستان ، گفت: حمایت از دکتر روحانی و نماینده ارشد دولت در خوزستان ، باعث نمی شود که نسبت به بعضی مسایل نقد نداشته باشیم . وظیفه ماست که مطالبه گر حقوق مردم ، نخبگان ، متخصصین و فعالان سیاسی باشم.

 سید حمزه جلویانی گفت: امروزه مهمترین دغدغه و مشکل استان خوزستان، اشتغال هزاران جوان تحصیلکرده استان و همچنین سرخوردگی و یاس صدها مدیر توانمند بومی استان از طیف های مختلف سیاسی است.

 رییس مجمع متخصصین خوزستان افزود: در جایگاه رییس مجمع متخصصین خوزستان فارغ از دیدگاههای سیاسی موظف هستم منافع کلی استان و توانمندی های نخبگان و متخصصین تمامی احزاب و طیف ها را پیگیری کنم. هدف ما از اصرار به دولت برای انتصاب استاندار بومی نیز این بود که استاندار بومی با احساس مسئولیت نسبت به استان و استعدادهایش راه را برای مدیریت نخبگان شایسته و متعهد و صالح استان بر واحدهای تولیدی عظیم که پایگاههای اصلی اشتغال همچون پتروشیمی ها ، منطقه آزادها، فولادها و... باز کند تا هم از اشتغال افراد غیربومی جلوگیری شود و رتبه بیکاری استان را در عمل کاهش دهیم .

وی افزود: استاندار خوزستان ضمن تشکیل کارگروه انتصابات موضوع انتصابات مراکز اقتصادی و صنایع مادر را ساماندهی کند و مجمع نیز با تمام توان بدون هیچ چشم داشتی آماده همکاری با استاندار می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار