شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
فرماندار هندیجان:
فرماندار هندیجان با اشاره قطعی برق 10ساعته در این شهرستان گفت: شب گذشته به دلیل رطوبت بسیار بالای هوا در شهرستان و وجود ریزگردها برق هندیجان قطع شد اما اکنون با تلاش‌های انجام گرفته مشکل برق شهرستان حل و برق وصل شد. 
  
کوروش مودت اظهار کرد: قطع 10 ساعته برق هندیجان به دلیل همزمانی پدیده شرجی و گردوغبار بود که با شست‌وشوی مقره این مشکل حل شد. 
  
وی افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام گرفته، عملیات شست‌وشوی مقره‌های شهرستان از شب گذشته آغاز و با این کار، صبح امروز برق منطقه وصل شد. 
  
فرماندار هندیجان تصریح کرد: در شهرستان دو دستگاه ‌مقره‌شوی وجود دارد که با همکاری استان دو دستگاه دیگر نیز وارد هندیجان شده است تا کار شست‌و‌شوی مقره‌ها با سرعت بیشتری پیش رود و شاهد حل کامل مشکل برق شهرستان باشیم. 
  
مودت عنوان کرد: تا زمانی که رطوبت بالا باشد نمی‌توان کاری برای قطعی برق انجام داد. همچنین در منطقه کانون ریزگرد وجود دارد و برخاستن آن‌ها و همزمانی با رطوبت بالای شهرستان، باعث می‌شود تا قطعی برق به وجود آید. 
  
وی خاطرنشان کرد: وقتی برق قطع باشد باعث می‌شود اینترنت، خدمات اپراتورهای تلفن همراه و افت فشار آب در شهرستان به وجود آید. 


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار