اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
معاون استاندار خوزستان:
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های دولتی در چارچوب مقررات برای تسهیل تردد زائران اربعین کمک‌هایی انجام می‌دهند، خواستار همکاری منطقه آزاد اروند برای حذف عوارض خروج از کشور در مرز شلمچه شد. 
  
منطقه خوزستان، با اشاره به اخذ مبلغ 12 هزار و 500 تومان بابت عوارض خروج از کشور در مرز شلمچه توسط سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مراسم راهپیمایی اربعین در ایران، حرکتی کاملا خودجوش و مردمی است، دستگاه‌های دولتی در چارچوب مقررات کمک‌هایی را برای تسهیل در امر تردد زائران انجام می‌دهند. 
  
وی ادامه داد: بنابراین منطقه آزاد اروند نیز با توجه به این حرکت عظیم مردمی، بهتر است که در این زمینه اقدام لازم و مطلوب را انجام دهند. با توجه به اینکه عوارض خروج از کشور در هیچکدام از مرزهای دیگر برای تردد زوار اربعین اخذ نمی‌شود و تا سال گذشته نیز در شلمچه این هزینه اخذ نمی‌شد، از منطقه آزاد اروند انتظار همکاری برای حذف این عوارض را داریم. 
  
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به بازتاب‌ها و واکنش‌ها رسانه‌ای و غیررسانه‌ای نسبت به اخذ عوارض خروج از کشور در مرز شلمچه نظیر اولتیماتوم دادن برای حذف این عوارض، گفت: از امام جمعه محترم خرمشهر برای طرح این مسأله تشکر می‌کنیم اما مناسب بود که این توصیه‌ها را به منظور احترام به قانون به صورت مکتوب به مراجع ذیصلاح ارسال می‌کردند، تا از طریق مجاری قانونی نسبت به حل مساله اقدام و از ایجاد چنین فضایی جلوگیری می‌شد. 


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار