اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
 پس از کش و قوس های فراوان ، غلامحسین اسدی به عنوان شهردار ایذه معارفه شد. بعد از ظهر دوشنبه آیین تودیع و معارفه شهردار ایذه با حضور جمعی از مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ایذه برگزار شد و انوشیروان بهرامی پس از 22 ماه تلاش ، سکان هدایت شهرداری را به غلامحسین اسدی واگذار کرد.

اسدی پیش از این به عنوان شهردار دهدز مشغول به فعالیت بود و اکنون باید فعالیت خود را برای بهبود وضعیت شهر ایذه آغاز کند. محسن بیرانوند فرماندار ایذه در مراسم تودیع و معارفه شهردار ایذه گفت: با انتخابات شورا، امور مردم در خدمات شهری به خود آنها سپرده شده، گرچه با توجه به عمر کوتاه 20 ساله، شوراها هنوز به بلوغ کافی نرسیده اند.

وی افزود: متأسفانه تاکنون شوراها نگاه بخشی داشته‌اند بدین صورت که توجه خود را روی چند مساله خاص متمرکز نموده و به سایر امور بی توجه بوده اند، مباحث اجتماعی و مشکلات آن و خدمات شهروندی جز لاینفک وظایف شوراست اما تاکنون بیشتر توجهات به بخش عمرانی بوده است.

فرماندار ایذه از حضور پرشور مردم ایذه پای صندوق‌های رأی در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تشکر کرد وبیان داشت: این حضور پرشور مردم ، وظیفه شورا را سنگین تر کرده است، شورا باید نگاه فرابخشی به مسائل شهری داشته باشند ، مردم بهترین قاضی برای بررسی عملکرد شوراها هستند.

وی اظهار کرد : بهرامی در زمان پر التهابی سکان شهرداری را در دست گرفت و عملکرد نسبتا رضایت بخشی را داشته است و اکنون این وظیفه را به شهردار جدید واگذار کرده است. بیرانوند تاکید کرد: اسدی به عنوان شهردار جدید باید پرچم خدمت را در دست گرفته و با قدرت بیشتری به کار ادامه دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار