اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: امیدوارم مسئولان شرکت توتال بار دیگر ما را بازی ندهند.

هدایت‌الله خادمی نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات مسئولان شرکت توتال مبنی بر اینکه اگر آمریکا از برجام خارج شود ما نیز از ایران می‌رویم، گفت: اخباری در رسانه‌ها منتشر شد که دولتمردان آمریکایی عنوان کرده‌اند که اگر کشور‌های اروپایی بخواهند در ایران فعالیت کنند ما مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه با توجه به اظهارات دولتمردان آمریکایی، مسئولان شرکت توتال نباید بهانه‌ای برای عدم اجرای قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس‌جنوبی داشته باشند، ادامه داد: مگر اینکه توتال قصد به تاخیر انداختن اجرای پروژه را داشته باشد.

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه شرکت توتال از لحاظ حقوقی برای اجرای پروژه توسعه فاز ۱۱ پارس‌جنوبی مشکلی ندارد، یادآور شد: توتال در گذشته نیز اجرای این فاز را با تأخیر مواجه کرده بود، لذا این شرکت سابقه خوبی در اجرای تعهداتش ندارد.

خادمی با بیان اینکه با گذشت چند ماه از انعقاد قرار‌داد هنوز توتال شروع به کار نکرده، گفت: هیچ نشانی مبنی بر استقرار شرکت توتال مانند مستقر کردن دستگاه حفاری و شروع به کار وجود ندارد که امیدواریم دوباره مسئولان توتال ما را بازی ندهند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: قطعا از وزیر نفت دعوت خواهیم کرد تا توضیحاتی درباره علت تاخیر توتال در اجرای پروژه توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی به اعضای کمیسیون انرژی ارائه دهد.


/تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار