شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
در نهمین نمايشگاه ساخت تجهيزات صنعت نفت خوزستان 2 سمينار تخصصي و 6 کارگاه آموزشي برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب، سمينار تخصصي "ساخت داخل و تشريح فعاليت هاي پژوهش و فناوري" در روز نخست و سمينار تخصصي "تشريح سامانهEP " و "کارگاه مرکز شماره گذاري کالا و خدمات ايران" در روز دوم نمايشگاه از ساعت 9  و 30 دقيقه تا 12 برگزار مي شود.

5 کارگاه آموزشی نيز از سوي شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO ) در چهار روز نمايشگاه از ساعت 14 الي 17  برگزار مي گردد.

اين 5 کارگاه توسط مدیریت آموزش های تخصصی، تحقیق و توسعه شرکت اُیکو برنامه ريزي شده است؛ با توجه به اينکه صنعت راه اندازي در کشور نوپا است و عملیات پیش راه اندازی و راه‌اندازی در صنایع نفت و گاز یکی از حساس ترین مراحل انجام پروژه ها می باشد، هدف از برگزاري کارگاه هاي آموزشي معرفي بيشتر اين صنعت به علاقمندان است .

عناوین این کارگاه ها شامل "تجربیات راه اندازی در طرح توسعه میدان نفتی آذر"، "انجام عملیات راه اندازی و بهره برداری No Flaring و تقویت فشار" ، "آشنایی با متدلوژی OPERCOM در پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی" ، " آشنایی با سیستم ICAPS " و "فعالیت های HSE در زمان بهره برداری و تعمیرات" است.


نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان از روز پنجشنبه 11 آبان به مدت 4 روز در محل دایمی نمایشگاه های اهواز برگزار می شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار