اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
خانم بازیگر در این سالها مصاحبه های زیادی انجام داده است و می توان گفت مصاحبه ای نبوده که به جنجال ختم نشده باشد. از قهر و آشتی با بهنوش بختیاری، بازیگر سینما گرفته تا دلگیری اش از نیکی کریمی در مقام کارگردان که در شیفت شبش بازی کرده بود، اما نشستن روبه روی رضا رشیدپور در برنامه اینترنتی "دید در شب" برایش گران تر از یک قهرو آشتی تمام شد.

سرویس فرهنگی فردا: با سینمایی"لج و لجبازی" به طور اتفاقی و با پشتیبانی همسر اولش وارد سینما شد، اما با بازی در سریال "دلنوازان" شروعی برای شهرت بیشتر این بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون بود. سحر قریشی مدت محدودی در تلویزیون ماند و خیلی سریع ممنوع التصویر شد و می توان گفت که سریع تر از آن، وارد حاشیه ها شد.

درست زمانی که همسر سابقش مصاحبه کرد و اظهار کرد که قریشی حتی دیپلم هم ندارد و این سوژه ای شد تا رسانه ها متوجه اختلاف او با همسر سابقش شوند؛ همسری که برای ورود به بازیگری مشوقش بوده چرا حالا شروع به چنین مصاحبه هایی کرده است؟

مهران اخوان ذاکری همسر سابق قریشی پس از ورود او به این عرصه و دیده شدنش مخالف ادامه بازیگری او بوده است تا جایی که به گفته خودش به تمامی کارگردانان و تهیه کنندگان سپرده بود که به همسرش کاری پیشنهاد نکند. این اختلاف ادامه داشت تا اینکه ظاهرا سال89 به جدایی این زوج منتهی شد.

خانم بازیگر در این سالها مصاحبه های زیادی انجام داده است و می توان گفت مصاحبه ای نبوده که به جنجال ختم نشده باشد. از قهر و آشتی با بهنوش بختیاری، بازیگر سینما گرفته تا دلگیری اش از نیکی کریمی در مقام کارگردان که در شیفت شبش بازی کرده بود، اما نشستن روبه روی رضا رشیدپور در برنامه اینترنتی "دید در شب" برایش گران تر از یک قهرو آشتی تمام شد. هر چند او در مصاحبه ای که بعد از آن برنامه با مجله ایده آل به بهانه ازدواج دومش داشت، گفته بود که از آن مصاحبه و اتفاق های بعدش پشیمان نیست بلکه تلنگری برای او بوده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار