شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
بیطرف در بازدید از نمایشگاه نفت خوزستان:
معاون وزیر نفت گفت: امیدواریم با تلاشی که از سوی سازندگان داخلی صورت می گیرد، شاهد حضور 70 درصدی تولیدکنندگان داخلی در پروژه های نفتی باشیم . 

حبیب الله بیطرف در حاشیه بازدید از نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهواز اظهار کرد: حمایت از سازندگان و تولیدکنندگان داخلی اشتغال در بر دارد و ارزش افزوده را به داخل کشور منتقل و زمینه را برای تقویت اقتصاد فراهم می کند.

وی افزود: حمایت از تولیدات داخلی به معنای رقم زدن اقتصاد مقاومتی در کشور است و این شرایط زمانی محقق می شود که تولید متکی به صنعتگران داخلی و ایرانی باشد.

معاون وزیر تصریح کرد: در مقابل حمایت ها، از صنعتگران داخلی انتظار داریم کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند و به تداوم استفاده و عمر مفید تجهیزات خود تعهد دهند و بتوانند پاسخگوی کیفیت قطعات تولیدی خود باشند.

بیطرف خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقداماتی برای صدور گواهینامه کیفیت خدمات و محصولات تولیدی در درون کشور انجام گرفته است و این مساله می تواند به سازندگان ایرانی کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: صنعتگران داخلی در مقایسه با سال گذشته در تولیدات خود گام های بسیاری خوبی برداشته اند و این حرکت باید ادامه پیدا کند تا حداقل شاهد حضور 70 درصدی تولیدکنندگان داخلی در پروژه های نفتی باشیم. 
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار