شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
در خلال یک مسابقه امنیتی به نام Mobile Pwn2Own 2017، هکرها و تیم‌های آنها توانستند به تعدادی از گوشی‌های هوشمند از جمله iPhone اپل نفوذ کنند. در روز نخست از این رویداد، iPhone 7 توسط تیم Tencent Keen Security Lab هدف قرار گرفت که موفق به نفوذ به دستگاه شدند. وب سایت شهر سخت افزار: اخیراً پژوهشگران امنیتی موفق به هک کردن iPhone 7 و Galaxy S8 سامسونگ شده‌اند.
در خلال یک مسابقه امنیتی به نام Mobile Pwn2Own 2017، هکرها و تیم‌های آنها توانستند به تعدادی از گوشی‌های هوشمند از جمله iPhone اپل نفوذ کنند. در روز نخست از این رویداد، iPhone 7 توسط تیم Tencent Keen Security Lab هدف قرار گرفت که موفق به نفوذ به دستگاه شدند.
 
«آیفون 7» و «گلکسی S8» هک شدند

آنها از چهار آسیب پذیری برای نفوذ به iOS 11.1 بهره گرفته‌اند. در نهایت هکرها موفق شدند از طریق یک نقص در Wi-Fi، کدهای مورد نظر خود را بر روی دستگاه اجرا کنند. همچنین این تیم موفق شد مرورگر Safari را هک کند. در مجموع آنها 155,000 دلار پاداش را به جیب زدند.

iPhone 7 توسط یک هکر دیگر به نام Richard Zhu نیز هک شد. وی از دو باگ مختلف در مرورگر Safari بهره گرفت و توانست از محیط ایزوله مرورگر به محیط سیستم عامل دست پیدا کند. وی برای انجام این کار 25,000 پ

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار