اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
فرماندار هویزه:
فرماندار هویزه با اشاره به نقش مرزنشینان در تعمیق امنیت مرزها گفت: بدون مشارکت ساکنان مرزنشین منطقه ، تامین امنیت پایدار در مرزها ممکن و میسر نیست.
شوشان: ناظم ثبوتی روز شنبه در آئین معارفه شهردار جدید شهر مرزی رفیع از توابع شهرستان هویزه افزود:خدمت به مردم مرزنشین که به نوعی مسئولیت تامین امنیت مرزها را برعهده دارند مورد تاکید مسئولان نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید است.

وی به موقعیت حساس شهر رفیع و اهمیت راهبردی آن اشاره کرد و گفت: مردم رفیع در طول دفاع مقدس با تقدیم شهدای عزیز دین خود را اسلام و نظام اسلامی ادا کرده اند و حالا مسئولان باید با خدمت به مردم مرزنشین رفیع دین خود را به آنان ادا کنند.


وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه ای الهی توصیف کرد و با اشاره به تاکیدهای امام راحل و مقام معظم رهبری بر خدمت بیشتر به مردم محروم ، مرزنشین و عشایر اظهار کرد: مسئولان باید همه توان خود را برای خدمتگزاری بیشتر و رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

فرماندار هویزه مرزهای ایران و عراق را مرزهای دوستی ، برادری و صلح خواند و افزود: به لطف الهی و مشارکت مردم و مرزبانی ، هم اکنون ضریب امنیتی در منطقه در بالاترین سطح قرار دارد.

شهردار منتخب شهر مرزی رفیع نیز در این نشست خدمتگزاری به مردم منطقه را افتخاری ماندگار برای مسئولان خواند و افزود:ما باید پاسخگوی کارها و اعمال خود در محضر خدا و مردم باشیم و هیچ قصوری در انجام وظیفه قانونی و الهی پذیرفته نیست.

جلیل قضایی تعامل با مسئولان منطقه به منظور گشایش و پیشرفت طرح های عمرانی و زیربنایی را ضروری بیان کرد و افزود: از همه توان خود برای خدمت بیشتر و پایدارتر به مردم رفیع استفاده خواهیم کرد و در این راه نیازمند همکاری و مشارکت مردم هستیم.


بنا به این گزارش در این آئین جلیل قضایی به عنوان شهردار منتخب شورای اسلامی شهر رفیع معرفی شد.

قضایی به تازگی با سه رای مثبت و 2 رای ممتنع شورای اسلامی به عنوان شهردار رفیع انتخاب شد.

شهر چهارهزار نفری رفیع در 25کیلومتری غرب هویزه و در جوار تالاب مرزی هورالعظیم واقع شده است.

این شهر در جریان تهاجم نظامی رژیم بعثی عراق به کلی نابود شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار