اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
عضو شورای شهر اهواز:
شهر رامین فاقد زیرساخت‌های خدماتی و امکانات رفاهی است و هنوز راه نیافتاده است.
شوشان: عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه تا روز گذشته هیچکدام از 30 منزل پرخطر اهواز جابه جا نشده‌اند، با انتقاد از وضعیت امکانات رفاهی در "شهر رامین" به عنوان محل جایگزین منازل پرخطر گفت: شهر رامین فاقد زیرساخت‌های خدماتی و امکانات رفاهی است و هنوز راه نیافتاده است. 
  
حسین حیدری با اشاره به بازدید روز گذشته تعدادی از اعضای شورای شهر اهواز از شهر جدید رامین در مجاورت اهواز اظهار کرد: این بازدید به منظور بررسی وضعیت زیرساخت‌های خدماتی و اسکان در منازل شهر رامین برای جابه‌جایی 30 واحد از منازل پرخطر منطقه 7 شهرداری اهواز صورت گرفت. 

  
وی ادامه داد: منازل شهر رامین هر چند که از لحاظ استحکام در وضعیت بسیار خوب و متفاوت از وضعیت منازل پرخطر قرار دارند اما متاسفانه فاقد امکانات رفاهی و زیرساخت‌های خدماتی نظیر لوله‌کشی گاز، کابینت‌بندی آشپزخانه، رنگ‌آمیزی مناسب و ... هستد. 
  
این عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه شهر رامین هنوز از نظر زیرساخت‌های خدماتی و امکانات رفاهی راه نیافتاده است، افزود: شهر رامین فاقد وسایل حمل و نقل و ایاب و ذهاب، مدرسه، درمانگاه و فروشگاه‌های مورد نیاز است. وسیله ایاب و ذهابی در این شهر وجود ندارند تا مردم حداقل بتوانند تا ملاثانی بروند و وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند هر چند فاصله ملاثانی تا شهر رامین حدود 10 تا 15 کیلومتر است. 
  
حیدری با مقایسه وضعیت امکانات رفاهی در شیرین‌شهر و شهر رامین بیان کرد: وضعیت شهر رامین از نظر زیرساخت‌های خدماتی خیلی بهتر است. در شیرین‌شهر حداقل مدرسه و سرویس ایاب و ذهاب وجود دارد اما شهر رامین فاقد امکانات رفاهی است. 
  
وی اظهار کرد: با وجود تمام کمبودهای منازل شهر رامین، باز هم ساکنان این 30 واحد مسکونی پرخطر که برای جابه‌جایی در اولویت هستند، از اسکان در شهر رامین رضایت دارند. در بازدید دیروز پیشنهاد دادیم که به منظور انجام و تکمیل کارهای باقی‌مانده واحدهای مسکونی شهر رامین نظیر رنگ‌آمیزی، لوله‌کشی و ... یا به این خانواده‌ها کمک نقدی شود و یا مسئولان خود این کار را انجام دهند. 
  
این عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: بر اساس آخرین گزارش‌هایی که به من دادند، از 30 خانواری که منازل آنها در اولویت جابه‌جایی دارد، 19 خانوار برای جابه‌جایی به رامین و 6 خانوار برای جابه‌جایی به شیرین‌شهر مدارک خود را تحویل داده‌اند، اما تا دیروز هیچکدام از این خانوارها منتقل و جابه‌جا نشده بودند. 


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار