اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز:
معاون فنی و عمرانی شهرداری  اهواز: با تولید سه هزار تن آسفالت در روز مشکل معابر را به صورت اساسی برطرف می کنیم

محمد صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در جلسه ی هماهنگی بازدید از پروژه های عمرانی که با حضور منصور کتانباف شهردار اهواز، همایون یوسفی نماینده ی مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، محمد جعفر فلسفی رییس شورای شهر و تنی چند از اعضای شورا  صورت گرفت ، گزارشی از عملکرد شهرداری در طول 40 روز گذشته را تشریح کرد.

            معاون فنی و عمرانی شهرداری  اهواز: با تولید سه هزار تن آسفالت در روز مشکل معابر را به صورت اساسی برطرف می کنیم  
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پروژه های عمرانی گفت: خوشبختانه امسال اکثر پروژه های عمرانی فعال شدند و یا روند شتاب مناسبی به خود گرفتند.

محمد صفری در تشریح این موضوع گفت: پروژه تقاطع چند سطحی شهید بندر با مبلغ اولیه 600 میلیارد ریال بعد از پروژه قطار شهری بزرگترین پروژه ی شهری اهواز محسوب می شود که با تاکیدات شهردار اهواز و اعضای محترم شورای شهر پروژه با سرعت مناسب در چهار جبهه پیمانکار مشغول فعالیت است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم پل اصلی را در محور میدان نخل به سمت سه راه تپه آماده کنیم و  به بهره برداری برسانیم.

وی افزود:  این پل 26 متر عرض در 6 خط رفت و برگشت دارد و تکمیل این پروژه تاثیر مثبت زیادی بر ترافیک میدان شهید بندر به عنوان مرکز تقسیم ترافیک کلانشهر اهواز و شاید استان خوزستان دارد.

صفری همچنین با اشاره به سابقه ی احداث پل ولایت ،  گفت: روند احداث  این پروژه که از نیمه ی دوم سال 90 شتاب گرفت  به دلیل عدم امکان برش کوه گلف متوقف شد اما در یک ماهه گذشته با سرعت عملی که قرارگاه کربلا در احداث مسیر ارتباطی پل ولایت داشت روند پروژه مسیر مناسبی را به خود گرفته است و اتصال پل به کوی رمضان به مرحله زیرسازی رسیده است که امیدواریم تا دو ماهه آینده پروژه تکمیل شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از تکمیل رینگهای بزرگراهی ارتباطی شهر اهواز به عنوان اولویتهای عمرانی دوره ی قبلی و فعلی مدیریت شهری نام برد و گفت:  با افتتاح پل ولایت رینگ پل پنجم تکمیل می شود. تقاطع غیرهمسطح زردشت و تقاطع چند سطحی شهید بندر به عنوان رینگهای ارتباطی پل سوم محسوب می شود و کمربندی پل ششم  در غرب به بلوار گلستان و در شرق به جاده ی ماهشهر متصل می شود. این موارد سه رینگ اصلی و مصوب طرح جامع ترافیک اهواز است که تمرکز شهردار اهواز بروی احداث این پروژه هاست و  با راه ندازی این پروژه ها تحول بزرگی در ترافیک و حمل و نقل کلانشهر اهواز حادث می شود.

صفری افزود:  اگر محورهای شمالی جنوبی  شامل جاده ساحلی شرقی، جاده ساحلی غربی، بلوار پاسداران و بلوار آیت الله بهبهانی را نیز به  این موارد اضافه کنیم، ترافیک شهر به خوبی تقسیم خواهد شد که امیدوارم در این چهار سال این کارهای بزرگ را تکمیل کنیم تا اهواز  حداقل شاخصه ها را در حوزه ی مسیرهای ارتباطی به دست بیاورد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در پایان به آسفالت مناطق متعددی از شهر اهواز در چهل روز گذشته اشاره کرد و گفت: تولید آسفالت توسط سازمان عمران افزایش چشمگیری داشته است و اکیپهای سازمان عمران اکنون در مناطق مختلف شهر از جمله مناطق   6، 3، 8 ،2 ، 7فعال هستند و به انجام عملیات ترمیم یا آسفالت جدید مشغولند که این امر رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است و تاکید  شهردار اهواز بر تولید سه هزار تن آسفالت در روز است که مطمئنا این اتفاق بی نظیری در شهر اهواز است و مشکل معابر را به صورت اساسی برطرف می کند.

در ادامه سردار یوسفی معاون هماهنگ کننده  قرارگاه منطقه کربلا ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای ارزنده شهرداری اهواز در مرز چذابه گفت: از افتخارات استان خوزستان وجود همدلی و هم صدایی به لحاظ ایمانی میان مسئولان است که امسال با وجود این همدلی، مراسم اربعین آسانتر و با شکوه هر چه بیشتر برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر فضا سازی هرچه بیشتر جهت برگزاری مراسم اربعین اظهار داشت: تلاشهای شهرداری اهواز جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران قابل تقدیر است که قطعا  خداوند این توفیق را نصیب ما کرده که هرکسی به سهم خویش باری از روی این شهر برداریم.

وی  در خاتمه  از تلاشهای شهرداری اهواز در پایانه مرزی چذابه و خدمت به زاذرین حسینی تقدیر و اظهار امیدواری کرد که همه این تلاش ها به رفاه و آسایش زائران منجر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار