اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز:
 مهران باباپور نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در سخنانی با تسلیت ایام اربعین حسینی، از حضور همایون یوسفی نماینده ی اهواز در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه از بدو ورود مهندس کتانباف به شهرداری اهواز تحرک خوبی در همه ی حوزه های شهرداری بوجود آمده است و شورای اسلامی دوره پنجم نیز همگام با شهردار در عین حفظ استقلال خود، پشتیبانی و حمایت خود را در راستای خدمت به مردم انجام داده و می دهند که این اتحاد و انسجام را باید به فال نیک گرفت.

               نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز:  با ورود مهندس کتانباف به شهرداری اهواز اکثر پروژه های شهری  فعال شدند

نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز با ابراز تاسف از طولانی شدن پروژه ی قطار شهری گفت: این پروژه و پروژه تقاطع چند سطحی شهید بندر از جمله پروژه های ماندگا رو ملی هستند و سطح وسیعی از جامعه را تحت پوشش قرار می دهند. به این پروژه ها باید نگاه ملی داشت و به صورت ویژه از آنها حمایت کرد. طولانی شدن پروژه ها علاوه بر نارضایتی مردم، تبعات و معضلات خاص خود را دارد.

باباپور ادامه داد: مهندس کتانباف با دست خالی به میدان آمده و اکثر پروژه های شهری  را فعال کرده است پس باید وی و همکارانش را در جهت خدمت به مردم یاری کرد و تنها نگذاشت.

وی در پایان گفت: خوشبختانه نمایندگان محترم مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی جایگاه خوبی در مجلس دارند و ما توقع داریم با توجه به اینکه در آستانه ی تصویب بودجه ی 97 هستیم با دعوت از کمیسیونهای مربوطه، اعتبارات لازم را برای توسعه ی کلانشهر اهواز بویژه پروژه های ملی نظیر قطار شهری تصویب کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار