شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵

روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت : به سلامتی والیبال ایران هم شگفتی ساز شد و بچه های خوب والیبال کشورمان در دیار غربت کاری کردند کارستان و سومین شادی بعد از انتخابات، رفتن تیم ملی فوتبال به جام جهانی و حالا شکست دادن تیم پر آوازه والیبال ایتالیا را برای ملت به ارمغان آوردند.

به این ترتیب تا اینجای قضیه پا قدم روحانی خیر بوده و مردم حق دارند او را قدم خیر بنامند و امیدواریم از این به بعد چنین شادی هایی در زمینه های غیر ورزشی هم داشته باشیم.

و اما شادی بزرگتر ملت زمانی رقم خواهد خورد که رئیس جمهور منتخب بتواند با بکارگیری تیم های قوی تخصصی و پیشگیری سیاست های صحیح اقتصادی، مقداری از دغدغه ها و نگرانی های معیشتی مردم را کم کند که مهمتر از همه، مهار و کنترل قیمت ها و شکست دادن غول گرانی است.

متأسفانه سیر صعودی قیمت ها از مواد غذایی تا مصالح ساختمانی و غیره همچنان ادامه دارد و بازار کماکان با هدایت دلالان و سوداگران می چرخد. در این میان سیاست های غلطی مانند صادرات بی رویه مواد غذایی مورد نیاز مردم بخصوص از استان خوزستان مزید بر علت است و این سیاست از عوامل گرانی و افزایش قیمت هاست.

 

رئیس جمهور منتخب باید بداند، مردم فقر غذایی و دست و پنجه نرم کردن با گرانی مسکن و ديگرمایحتاج را تحمل نخواهند كرد و آرزو می کنیم این امیدواری ها و انگیزه های شادی با حل تدریجی مشکلات اساسی دوام داشته باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار