اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
در بازدید وزیر نیرو از مواکب اربعین حسینی در چذابه صورت پذیرفت:

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، دکتر اردکانیان وزیر نیرو در بازدید از مواکب اربعین حسینی از نزدیک در جریان عملکرد دستگاه های اجرایی مستقر در پایانه مرزی چذابه قرار گرفت.

دراین بازدید مدیرعامل شرکت آبفا اهواز گزارشی مبنی بر عملکرد شرکت با محور اصلی دفع بهداشتی فاضلاب در پایانه مرزی چذابه به وزیر نیرو ارائه نمود.


مهندس فردوس کریمی دراین گزارش از تکمیل زیرساخت های قبلی در مواکب قدیم اربعین حسینی در چذابه خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه زیرساخت های فاضلاب مواکب قدیم تاحدی فراهم گردیده بود در این راستا شرکت آبفا اهواز اقدام به اجرای حدود ۲/۵ کیلومتر خط انتقال فاضلاب و متعلقات آن نمود .

کریمی تلاش شبانه روزی واحدهای عملیاتی تحت رهنمودهای استاندار خوزستان را عامل پیشرفت و تکمیل به موقع این زیرساخت ها عنوان کرد.

وی در خصوص عملکرد شرکت آبفا اهواز برای مواکب جدید بیان داشت: براساس مطالعات دقیق توسط مهندسین مشاور در این محل، زیرساخت های لازم شناسایی و پروژه اجرای خط انتقال فاضلاب ، احداث حوضچه پیش ته نشینی و لاگون آغاز گردید.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را در حدود ۷۰درصد اعلام کرد.

استقرار خودروهای مکانیزه جمع آوری و شستشوی خطوط فاضلاب در مجموع به تعداد هشت دستگاه از جمله اقدامات دیگری بود که مهندس کریمی در این گزارش از آن به عنوان خدمتی برای رفاه زائرین اربعین حسینی یاد نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار