اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
وزیر نیرو در بازدید از مرز چزابه:
رضا اردکانیان وزیر نیرو در آیین افتتاح طرح آبرسانی به مرز چزابه از تامین آب شرب مواکب و زائرین امام حسین (ع) ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان وزیر نیرو با تقدیر از تلاش شبانه روزی و بی وقفه مجموعه صنعت آب و فاضلاب خوزستان در این پروژه گفت: با تلاش و سخت کوشی مجموعه صنعت آب و فاضلاب خوزستان این پروژه ظرف مدت 60 روز به پایان رسید و آب شرب بصورت پایدار در مدار قرار گرفت.

اردکانیان ادامه داد: کارگزاری 27 کیلومتر خط انتقال توسط سازمان آب و برق، کارگزاری 15 کیلومتر شبکه داخلی توسط شرکت آبفاروستایی خوزستان و دفع بهداشتی فاضلاب توسط آب و فاضلاب شهرستان اهواز از جمله مهمترین بخش های این پروژه است که در کوتاهترین زمان انجام و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در مصرف آب و مدیریت منابع کلیه آحاد مردم باید خود را مسوول بدانند گفت: مدیریت منابع آب تنها بر عهده وزارت نیرو نیست و کلیه آحاد مردم باید خود را در این مهم سهینم بدانند.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با اشاره به مشارکت و همکاری جمعی و حمایت های استاندار خوزستان در بهره برداری از پروژه آبرسانی به مرز چزابه گفت: اگر مشارکت و تلاش جمعی نبود و حمایت های دلسوزانه استاندار خوزستان صورت نمی گرفت، وضعیت آبرسانی به مرز چزابه قطعا متفاوت بود.

درویشعلی کریمی ادامه داد: ظرف 60 روز آب شرب در مرز چزابه پایدار شد و اکنون هیچ مشکلی در تامین آب زوار و مواکب وجود ندارد.

وی از روند توسعه و بهبود کمی و کیفی آب شرب طی سال های آتی نیز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه فرهنگ سفر به عتبات و عالیات در ایام اربعین نهادینه شده و سالانه بر جمعیت زوار افزوده خواهد شد، تامین آب شرب زائرین بلحاظ کمی و کیفی هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت.

کریمی با اشاره به کارگزاری 15 کیلومتر شبکه داخلی توسط آبفاروستایی خوزستان اظهار کرد: پس از اتمام کارگزاری خط انتقال و ورود آب شرب در مدار، شبکه های توزیع در کوتاهترین زمان توسط کارکنان خدوم آبفاروستایی خوزستان کارگزاری شد.

مدیرعامل شرکت آبفاروستایی استان خوزستان اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه دیگر هیچ گونه مشکلی در تامین آب شرب مواکب، زوار و روستهای مسیر وجود نخواهد داشت.

کریمی در پایان با اشاره به پایداری آب شرب در مرز شلمچه یادآور شد: با بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستایی شهدای شلمچه ضمن اینکه آب در مرز شلمچه پایدار شد، 18 روستای مسیر شلمچه نیز از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار برخوردار شدند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار