اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
دکتر حسینی: اصلاح فرآیند درآمدزایی یکی از ساختارهای افزایش درآمدبه گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه  شنبه 13 آبان ماه 96، جلسه بررسی راهکارهای افزایش درآمد و کاهش هزینه ها با حضور دکتر سید احمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اهواز و جمعی از مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت، در دفتر مدیر برنامه ریزی،بودجه و پایش عملکرد دانشگاه برگزار شد.

دکتر حسینی: اصلاح فرآیند درآمدزایی یکی از ساختارهای افزایش درآمد




حسینی ضمن اشاره به تشکیل کمیته درآمد دانشگاه و عملکرد آن در سال جاری گفت: با مدیریت صحیح و اصلاح فرآیند کار می توان به سمت افزایش درآمد حرکت کرد.

وی در ادامه اذعان داشت:بسیاری از مشکلات این حوزه، در اواخر سال 94 با اصلاح روند درآمد در حوزه  بهداشت، شناسایی و اصلاح شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاهافزود: در حوزه درمان نیز کمیته HIS دانشگاه فعالیت های خوبی را درسطح بیمارستان ها انجام داده است و با اصلاح تعرفه ها، استفاده از نرم افزار بروز توأم با تولید ساختارهای HIS، نظارت و پایش کارکرد واحدهای پذیرش در واحدهای تابعه دانشگاه، تا حدودی مشکلات بسیاری برطرف شده است .

حسینی همچنین اصلاح فرآیند درآمد زایی را یکی از ساختارهای افزایش درآمد دانست و گفت: امید است با همکاری و همفکری بیشتر امسال افزایش درآمد را در حوزه های مختلف شاهد باشیم.

گفتنی است: در این جلسه درخصوص راهکارهای افزایش درآمد، روش های کاهش هزینه های بیمه ای بحث و تبادل نظر شد و حاضرین پیشنهادات خود را مطرح نمودند.










   

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار