شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۳

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به کناره‌گیری آرش افشین از تیم به دنبال جذب فرزاد حاتمی مهاجم ملی‌پوش استقلال تهران هستیم.

حسین ابن‌قاسم اظهار کرد: قطعاً حضور فرزاد حاتمی در فولاد به خط حمله ما قوت بیشتری خواهد داد و از همه مهم‌تر قدرت سرزنی تیم را بالاتر می‌برد.

وی اضافه کرد: با توجه به کناره‌گیری آرش افشین از تیم به دنبال جذب فرزاد حاتمی مهاجم ملی‌پوش استقلال تهران هستیم و با این بازیکن وارد مذاکره شده‌ایم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تاکنون اردوهای خوب و اثرگذاری برگزار کردیم و همه چیز طبق برنامه جلو رفته است، افزود: امیدواریم که این اردوها ثمره خوبی در مسابقات لیگ داشته باشد.ابن‌قاسم تصریح کرد: در حال حاضر تیم در استراحت به سر می‌برد و فردا برای تدارک یک اردوی 14 روزه عازم تهران خواهد شد.

ی ادامه داد: در این اردو چهار بازی تدارکاتی با تیم‌های سایپا، نفت تهران، راه‌آهن و یکی از دو تیم پرسپولیس و یا صبای قم برگزار خواهیم کرد.

ابن‌قاسم در خصوص جذب دو بازیکن برزیلی برای تیم فولاد گفت: دو بازیکن برزیلی مورد نظر خود را در پست‌های دفاع وسط و هافبک نفوذی جذب کردیم و اکنون یکی از این دو بازیکن برای انجام تست پزشکی در تهران به سر می‌برند.

وی اضافه کرد: همچنین دیگر بازیکن برزیلی تیم تا دو سه روز آینده وارد ایران می‌شود.

*کناره‌گیری آرش افشین به دلیل دریافت مبالغ بیشتر است

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: با توجه به کناره‌گیری آرش افشین از تیم به دنبال جذب فرزاد حاتمی مهاجم ملی‌پوش استقلال تهران هستیم و با این بازیکن وارد مذاکره شده‌ایم.

سرپرست سرخ پوشان خوزستانی ادامه داد: محمد نیایش مهاجم تیم امید خود را که فصل گذشته با 24 گل زده آقای گل رقابت‌های امید کشور شد، جذب کرده‌ایم، این بازیکن به مراتب بهتر از آرش افشین خواهد بود و امیدواریم فصل آینده به یک پدیده تبدیل شود.

وی علت کناره‌گیری افشین را دریافت مبالغ بیشتر توسط باشگاه سپاهان دانست و گفت: مبلغ مورد نیاز آرش در توان باشگاه نبود به همین دلیل این بازیکن از ما جدا شد.

 

ابن‌قاسم خاطرنشان کرد: افشین از بازیکنان آکادمی فولاد بوده که امیدواریم همیشه موفق باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار