اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
رئیس دادگستری آبادان ؛
شلمچه - شوشان؛ رئیس دادگستری آبادان ، گفت : همدلی و هماهنگی مسئولان و مردم و همچنین حضور گسترده زائران از اقصی نقاط جهان، نشات گرفته از آثار عشق و ارادت انسان‌ها به سید و سالار شهدا ابا عبداالله الحسین(ع) است.

شوشان شلمچه ؛ سیروس محمدی‌زاده ، امروز چهارشنبه (17 آبان ماه) در حاشیه بازدید از مواکب و زیرساخت‌ های مرز بین‌المللی شلمچه، در جمع خبرنگاران عنوان کرد :چند ماه قبل از شروع مراسم اربعین حسینی، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم با تشکیل جلسات رئیس کل دادگستری خوزستان، توسط دادگستری‌های آبادان و خرمشهر در نظر گرفته شد.

ایشان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده توسط مواکب مستقر در شلمچه، اذهان کرد: همدلی و هماهنگی مسئولان و مردم و همچنین حضور گسترده زائران از اقصی نقاط جهان، نشات گرفته از آثار عشق و ارادت انسان‌ها به سید و سالار شهدا ابا عبداالله الحسین(ع) است.

محمدی زاده تاکید کرد: حضور بالای زائران خارجی در مرز بین‌المللی شلمچه به منظور حضور در راهپیمایی عظیم حسینی نشان دهنده تامین امنیت بسیار بالای این مرز توسط حافظان امنیت کشورمان است که از همه نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضائی که به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش و خدمات‌رسانی هستند، تشکر می‌کنم.

در این بازدید نعمت‌الله روشن روان«رئیس دادگستری خرمشهر» و علیرضا باوی «دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر» نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/.


***خبرنگار : نجمه ایرانیان ***

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار