اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان
شلمچه - شوشان ؛ مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان ، گفت: 708 زن زائر که دچار عوارضی بودند در مرکز فوریت های مامایی شلمچه ویزیت شدند.
شوشان - شلمچه ؛ بلقیس افکانه ، با اشاره به خدمات رسانی به مادران باردار، کودکان زیر 5 سال و افراد سالمند در مرز شلمچه عنوان کرد: خدمات‌ رسانی در مرز شلمچه به گروه های آسیب‌پذیر، افرادی که مستعد ابتلا به بیماری یا عارضه هستند و افرادی که برای انجام کارهایی که سایر افراد به طور معمول انجام می‌دهند با محدودیت مواجه می‌شوند در این مرکز در حال انجام است. 
 

وی با  بیان اینکه در پایگاه سلامت مادر و کودک در مرز شلمچه فوریت‌های مامایی ارائه می‌شود، از ویزیت 708 زن زائر که دچار عوارضی بودند در مرکز فوریتهای مامایی شلمچه خبر داد و گفت: این تعداد از بانوان طی روزهای گذشته در مرز شلمچه شناسایی و تحت آموزش و درمان قرار گرفتند. 
 

مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در این مرز 15 خانم باردار، 34 کودک زیر 5 سال و 84 سالمند آموزش‌های لازم را در خصوص آنفلوانزا، استفاده از ماسک، علائم خطر بارداری و قرار نگرفتن در معرض تشعشعات دریافت کردند.   
 

افکانه با اشاره به توزیع مکملهای مورد نیاز مامایی، اظهار کرد: در روزهای منتهی به اربعین حسینی ماماهای مستقر در شلمچه 965 نفر را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند و مکمل‌های مورد نیاز بین آنان توزیع شد. 


انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار