اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به قهرمانی این تیم در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، گفت: امسال استخوان‌بندی تیم جوان شده بود و ما نتیجه جوان‌گرایی را گرفتیم.
محمدرضا کاظمی‌نژاد در خصوص قهرمانی این تیم در مسابقات باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: 13 کشور در این مسابقات شرکت داشتند و امسال برای دومین سال بود که مسابقات به صورت باشگاهی و آسیا کاپ برگزار می‌شد.

وی بیان کرد: به نظر من سطح مسابقات، نسبت به سال گذشته که در کشور قطر برگزار شد، بهتر بود و کم کم این مسابقات از نظر کیفی در حال بهتر شدن است، البته با توجه به تغییراتی که در کنفدراسیون آسیا اتفاق افتاده است، سطح مسابقات از نظر استانداردسازی کمی مشکل داشت و همین باعث شد که در کار ما کمی خلل ایجاد شود.

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌خیز جنوب در ارزیابی از عملکرد تیمش، گفت: در سه چهار سال گذشته، سیاست باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب تغییر کرده است و به سمت بومی‌گرایی رفته‌ایم. در مسابقات اخیر نیز برای اولین‌بار در تاریخ وزنه‌برداری خوزستان، تیم استان با ترکیبی که 90 درصد آن بومی بود در مسابقات شرکت کرد.

وی افزود: یکی از نکات مثبت این رقابت‌ها این بود که ما از ابوالفضل جمعه‌پور در دسته 62 کیلوگرم که تنها 15 سال دارد و کم سن و سال‌ترین وزنه‌بردار ما بود، استفاده کردیم و او توانست به یک نشان برنز هم دست پیدا کند. امسال استخوان‌بندی تیم جوان شده بود و به آینده آن امیدوار هستیم. ما نتیجه جوان‌گرایی را گرفتیم و به اهداف‌مان دست پیدا کردیم.

کاظمی‌نژاد با بیان این‌‌که تک‌تک وزنه‌برداران ما می‌توانند در ترکیب تیم‌ملی قرار بگیرند، خاطرنشان‌کرد: از بومی‌گرایی و این‌که ورزشکارانی را بسازیم که پشت سر قهرمانان تیم‌ملی قرار بگیرند، خوشحالیم. به نظر من در المپیک 2020، خوزستان هم می‌تواند یک نماینده در تیم‌ملی داشته باشد که سیدایوب موسوی می‌تواند آن ورزشکار مورد نظر باشد. او نیز دستاورد باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب است و در لیست اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی برای شرکت در پیکارهای قهرمانی جهان پیش‌رو حضور دارد.

وی در ادامه در خصوص وضعیت تیم‌ملی بزرگسالان ایران نیز عنوان کرد: اکنون در تیم ملی شاهد وحدت و انسجام هستیم و وزنه‌برداران با انگیزه تمرین می‌کنند. اگر مشکل خاصی پیش نیاید، ایران می‌تواند برای اولین‌بار در تاریخ وزنه‌برداری کشور، یک حماسه بزرگ را در رقابت‌های جهانی خلق کند. همچنینن رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، انگیزه تمام ملی‌پوشان را دو چندان کرده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار