شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۰

رئیس مرکز بهداشت خوزستان از برگزاری نمایشگاه سلامت با موضوع "غذای سالم، محیط سالم" در اهواز خبر داد.

دکتر شهرام رفیع در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این نمایشگاه از روز دوشنبه (28 فروردین ماه) در موزه هنرهای معاصر کار خود را آغاز می کند و تا اول اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی افزود: همه سازمان ها و اداراتی که در کارگروه سلامت استان عضو هستند در این نمایشگاه حاضر خواهند بود و دستاوردهای خود در عرصه سلامت را به نمایش می گذارند. دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز به عنوان دبیر اجرایی این نمایشگاه فعالیت خواهد داشت.

رفیع تصریح کرد: مرکز بهداشت استان نیز در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت و با برپایی غرفه هایی با موضوع بهداشت فردی و اجتماعی، ویژه کودکان و بزرگسالان آموزش هایی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. همچنین غرفه هایی ویژه ارائه مشاوره در این نمایشگاه برپا خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان خاطرنشان کرد: واحد سلامت مدارس نیز در این نمایشگاه با اجرای برنامه هایی مانند برپایی مسابقه نقاشی با موضوع سلامت آموزش هایی را به دانش آموزان ارائه می دهد. کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای نیز درباره سلامت مواد غذایی و مشکلات مرتبط با مشاغل آموزش هایی ارائه می دهند.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه با محوریت "غذای سالم، محیط سالم" برپا می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار