شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۶

روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت : شنیدنی ها حاکی است که در خصوص شکل گیری ترکیب شورای شهر اهواز، توصيه هاي خيرخواهانه تا كنون بي اثر بوده است و همچنان مسائل قوم گرایی، باندی و غیر کارشناسی حرف اول را می زند و هر گروه سعی در قرار دادن افراد مورد نظر در جایگاه های این شورا را دارد. فی الواقع تنها چیزی که در این شکل گیری نقش ندارد عواملی مانند دلسوزی برای شهر و تخصصی بودن شوراست. این مسائل تاسف بار چه در مورد انتخاب رئيس شورا و چه براي انتخاب شهردار حرف اول را مي زند و اين همه بي تفاوتي به مصالح شهر و شهرداری واقعاً فاجعه بار است و اگر آنچه که از محافل و جلسات تیم های متفرق منتخبین شورا به بیرون درز می کند صحت داشته باشد باید از همین حالا فاتحه شورای این کلانشهر را خواند چون سرنوشتی بهتر از شورای سوم نخواهد داشت.

همچنین در رسانه ها شاهد انعکاس برخی اظهار نظرهای غیر کارشناسانه برخی اعضای شورای چهارم کلانشهر اهواز هستیم که معلوم نیست چرا کسانی که هنوز به سیستم شهرداری و وظایف شورا آشنایی پیدا نکرده اند، به خود اجازه می دهند چنین مطالب غیر تخصصی را عنوان کنند.

ازجمله قول دادن یک عضو شورا که وضع کارکنان را چنان خواهد کرد و حقوقها را چنین می کند بسیار غیر کارشناسانه است چرا که در همین حال بزرگترین معضل شهرداری، تراکم نیروی غیر متخصص و رقم بالای حقوق هاست که به دشواری تامین و پرداخت می شود و کسانی که چنین ادعاهایی دارند لااقل بهتر است قبل از عنوان کردن آنها با شهرداران سابق، از جمله شهردار فعلی گفت و شنودی داشته باشند تا دریابند شهرداری را با چه رقم وحشتناکی از بدهی تحویل گرفته اند و حالا هم چه تقلایی برای تأمین حقوق ها دارند.

 

در این میان جا دارد دستگاه های نظارت کننده علاج واقعه را قبل از وقوع بکنند و در مورد انتخاب رئیس شورا و شهردار احتمالی آینده با بررسی کامل و همه جانبه به استعلامها پاسخ دهند و راضی نشوند افرادی در این سمت ها قرار گیرند که با عملکردشان هم شورا را به انحلال کشانند و هم شهر و شهرداری را از قافله عمران و آبادانی بیشتر از این عقب گذارند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمد
|
-
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
comment
0
0
comment اين نکته بسيار مهمي است که وزير کشور آينده در صدور احکام اعضاي شورا بايد به آن توجه کرده واز امضاي احکام کساني که خود را داراي مدارک غير واقعي معرفي واز همان زمان تبليغات باعث فريب برخي از مردم شهر شده اند خودداري کند تا درس عبرتي باشد براي افراد مشابه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار