شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
موکب بزرگ حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) از شهر میانرود دزفول وارد مناطق زلزله زده کرمانشاه شد.
سید ناصر موسوی مسؤل این موکب ظهار کرد: تجهیزات و اقلام مختلفی توسط مردم از شهر اقماری میانرود دزفول جمع‌آوری شده و به کرمانشاه منتقل کرده ایم که مقرر شده این موکب به مدت ۱۰ روز در مناطق زلزله‌زده برپا باشد. 

وی افزود: موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) برآمده از دل مردم و جوانان عاشورایی بخش مرکزی و بخش چغامیش شهرستان دزفول است و اکنون نیز برپایی این موکب یک حرکت مردمی و خودجوش است که توسط همین جوانان برای خدمت‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده‌ در مناطق زلزله‌زده  انجام خواهد شد.

موسوی با تقدیر از همه مردم و خیران برای اقلام جمع‌آوری شده، گفت: در مناطق زلزله زده محل استقرار یک‌هزار نفری برای استراحتگاه زلزله‌زدگان در دو بخش خواهران و برادران برپا خواهیم کرد و نمازخانه‌ای نیز در نظر خواهیم گرفت، همچنین آشپزخانه‌ای برای پخت غذا نیز برپا خواهیم کرد.

وی در خصوص اقلام جمع‌آوری شده که به مناطق زلزله زده کرمانشاه انتقال داده شدند، گفت: این اقلام شامل ۲۰ هزار عدد کنسرو،۱۰ هزار عدد آب‌معدنی، هفت کیسه ۵۰ کیلوگرمی آرد، ۷۰۰ کیلوگرم برنج، دو رأس گوسفند، یک هزار و ۵۰۰ تخته پتو و ۱۰۰تخته فرش است. 

از روز گذشته تاکنون چندکاروان شامل اقلام غذایی، دارویی، پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز توسط گروه های مردمی و برخی انجمن های مردم نهاد و آژانس های مسافرتی دزفول که برگرفته از کمک های خودجوش مردمی است به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شده است.


/مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار