اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
اعضای شوراهای اسلامی بخش شهیون دزفول در حرکتی به صورت دسته جمعی اقدام به استعفا کردند.

 شامگاه شنبه اعضای شوراهای دهستان شهیون شهرستان دزفول با برگزاری جلسه ای، نامه استعفای دسته جمعی خود را نوشته و زیر آن را امضا کردند.

در  بیانیه این اعضا که خطاب به معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول نوشته شده آمده است:  اینجانبان اعضای شوراهای اسلامی دهستان شهیون با توجه به پتانسیل های فراوان دهستان شهیون از جمله وجود رودخانه دز، ظرفیت عظیم چاه های نفت و گاز، وجود مناطق بکر گردشگری از جمله قلعه شاداب، روستای لیوس، دیونی و آبشار شوی و بسیاری از منابع گردشگری، جانوری طبیعی و... متاسفانه با وجود پیگیری های فراوان در جهت رفع مشکلات اهالی این بخش تاکنون با بی توجهی های متعدد روبرو شده ایم.

در این نامه تاکید شده است: بنابراین به دلیل عدم رسیدگی مسئولان شهرستان و عدم اختصاص بودجه نفتی که نیاز این منطقه بوده و اختصاص آن به بخش های دیگر تا زمان توجه کامل و رفع مشکلات اساسی و نیازهای این بخش از سمت خود استعفا می دهیم. 

یکی از اعضای شوراهای بخش شهیون نیز طی گفتگویی تلفنی با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح روز شنبه بنا بود نماینده شهرستان به همراه استاندار به شهیون سفر کنند تا مشکلات این منطقه را از نزدیک ببیند و به دنبال چاره باشند که متاسفانه با وجود آمادگی ما و استقبال از مسئولان، اما آنها با وجود عبور از این منطقه و حضور در مناطق صعب العبور حتی لحظاتی در این منطقه توقف نکردند.

وی افزود: این عمل موجب ناراحتی اعضای شوراهای دهستان شهیون شد و ما نیز با توجه به اینکه این حرکت را نوعی بی احترامی به مردمان و نیازهای این بخش می شمردیم در استعفای خود مصمم ترشدیم تا به گونه ای اعتراض خود را اعلام کنیم.

وی عنوان کرد: توقع ما از پاپی زاده به عنوان نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس چیزی فراتر از اینها بود که متاسفانه امروز با عکس این قضیه مواجه شدیم در حالی که وی می بایست بسیار پیش تر از این به مسائل و نیازهای مردمان این بخش مهم شهرستان توجه و در راستای رفع آنان اقدام می کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار