اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
سرپرست معاونت توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منصوب شددکتر ایرج نظری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با صدور حکمی، دکتر حاتم بوستانی را به سمت  سرپرست معاونت توسعه آموزش منصوب نمود.

 
 در متن این ابلاغ خطاب به دکتر حاتم بوستانی آمده است:

 جناب آقای دکتر حاتم بوستانی

     با سلام و احترام؛

      در اجرای اختیارات حاصل از ابلاغ شماره 677/100 مورخ 11/07/1396 صادره از سوی مقام عالی وزارت برای اینجانب به ویژه مفاد بند 10 از ماده 5 آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه­ها (مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی) و نظر به مراتب تعهد، دانش، تجربه و مسئولیت­پذیری که در جنابعالی سراغ می­رود، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت توسعه آموزش منصوب می­شوید.

      به منظور آگاهی جنابعالی از محورهای اصلی و اولویت­های مورد نظر که برگرفته از اسناد بالادستی و نیازهای منطقه­ای می­باشند، انتظارات عمومی (یا میثاق مشترک دانشگاهیان) و اختصاصی به شرح پیوست اعلام می­شوند. بدیهی است در ارزیابی دوره­ای عملکرد آن معاونت میزان دستیابی به اهداف و برآورده شدن این انتظارات سهم مؤثری خواهند داشت.

      ضمن ارج نهادن به تلاش­هایی که تاکنون در آن معاونت به انجام رسیده است، امید می­رود که این مجموعه در دوره مسئولیت جنابعالی از رشد و بالندگی بیش از پیش برخوردار شده و شاخص­های عمومی و اختصاصی آن و همچنین جایگاه معاونت در میان معاونت­های متناظر در کشور ارتقاء یابد.

دوام توفیق شما را از خداوند منان خواستارم.

گفتنی است پیش از این دکتر عبدا... رفیعی عهده دار این مسئولیت بوده است.

 

دکتر ایرج نظری

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

   
  

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار