اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
توسط متخصصان شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان انجام شد؛
تعمیرات سالیانه و تست پست ها و خطوط فشار قوی سد و نیروگاه مارون توسط نیروهای متخصص تیم اجرایی پست های بلافصل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان با موفقیت به پایان رسید.
به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "غلامرضا قصابیان" مدیر پست های بلافصل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: طی یک پروسه کاری و با توجه به برنامه خاموشی های از پیش تعین شده از سوی سازمان آب و برق خوزستان و همچنین مطابق با استانداردهای تعمیر و نگهداری، عملیات تعمیرات سالیانه پست و خطوط سد و نیروگاه مارون در دستور کار قرار گرفت و با موفقیت به پایان رسید.

 اتمام تعمیرات سالیانه پست و خطوط فشار قوی سد مارون

وی افزود: در ادامه روند عملیات فوق، پست های بلافصل نیروگاه های کارون 3، دز، شهید عباسپور، مسجدسلیمان و کرخه در دستور کار قرار خواهند گرفت و بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده، به ترتیب اولویت انجام خواهد شد.

قصابیان در پایان خاطرنشان کرد: تعمیرات سالیانه با هدف بهبود وضعیت انتقال در پست ها و بالا بردن راندمان تولید نیروگاه ها انجام می شود که این امر نقش بسیار مهمی در پایداری و بهبود وضعیت ایفا می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار