اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: پیش بینی می شود تا اواسط تابستان سال آینده بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شهرک‌های صنعتی شوش و شوشتر به شبکه راه آهن سراسری متصل شوند.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، " اخلاق محمدیان" با اعلام خبر بازدید عضو هیئت مدیره راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل راه آهن زاگرس از شهرک‌های صنعتی شوش و شوشتر ، اظهار کرد: این بازدید بمنظور بررسی فرصت های سرمایه گذاری و استفاده بهینه از اراضی راه آهن جمهوری اسلامی ایران واقع در شهرستان اندیمشک و همچنین شهرک‌های صنعتی  شوش و شوشتر در محدوده اداره کل راه آهن زاگرس بعمل آمد.

وی افزود: با توجه به استقرار واحدهای صنعتی فعال در زمینه ذخیره غلات، تولید صنایع غذایی، MDF، شیمیایی، فولاد و غیره در شهرک‌های صنعتی شوش و شوشتر  که برخی از آنان دارای بازارهای صادراتی مناسبی نیز هستند و  از استان های دیگر نیز تقاضای عرضه محصولات تولیدی خود را دارند، درخواست اتصال این شهرک‌ها به  شبکه راه آهن سراسری  ارائه شد و طی بازدیدی که بعمل آمد مقرر شد تا اواسط تابستان سال آینده این پروژه اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه در محدوده بین2 شهرک صنعتی اندیمشک،پروژه احداث یک بندر خشک در حال مطالعه و امکان سنجی می باشد با اتصال این بندر به شبکه راه آهن سراسری، شهرک‌های صنعتی اندیمشک نیز از این امکان بهره مند خواهد شد.

یادآور می شود در راستای اتصال شهرک‌های صنعتی خرمشهر، بندر امام خمینی ، اهواز 3 و اهواز 5 به شبکه راه آهن جنوب نیز درخواست ارائه شده است و پیگیری لازم در این خصوص نیز بعمل خواهد آمد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار