یک مقام آگاه در استانداری خوزستان در گفتگو با شوشان از تلاش برخی از مقامات استان برای ابطال انتخابات چهارمین دوره شورای شهر اهواز خبر داد.

"> تلاش برخی مقامات استان برای ابطال انتخابات شورای شهر اهواز ! / تشکیل جلسه در فرمانداری اهواز
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸

یک مقام آگاه در استانداری خوزستان در گفتگو با شوشان از تلاش برخی از مقامات استان برای ابطال انتخابات چهارمین دوره شورای شهر اهواز خبر داد.

 

یک مقام آگاه در استانداری خوزستان در گفتگو با شوشان از تلاش برخی از مقامات استان برای ابطال انتخابات چهارمین دوره شورای شهر اهواز خبر داد. این مقام آگاه به خبرنگار شوشان گفت: در این خصوص یکشنبه شب نیز با اصرار آقایان جلسه ای در فرمانداری اهواز تشکیل شد و آقایان اصرار دارند که انتخابات شورای شهر اهواز می بایست باطل شود. وی به معترضان به انتخابات شورای شهر اهواز توصیه کرد که اعتراضات خود را از مجاری قانونی تعبیه شده پیگیری کنند اما پیشنهاد بنده این است که با توجه به تایید کلی انتخابات شوراهای شهر و روستا توسط هیات عالی نظارت بر انتخابات شورهای شهر و روستا سراسر کشور و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تقدیر از مردم کشور به دلیل خلق حماسه سیاسی و شیرین شدن کام مردم در این انتخابات از طرح مباحث حاشیه ای در خصوص انتخابات شورای شهر اهواز بدون مستندات خودداری شود.

این مقام مسئول گفت : طرح مباحثی همچون ابطال انتخابات می تواند تبعات ناخوشایندی برای استان داشته باشد و با توجه به در پیش بودن زمان انتقال دولت دهم به دولت یازدهم می توان موجب ایجاد چالش های سیاسی در استان شود.

 

وی همگان علی الخصوص مقامات متنفذ استان را به خویشتن داری و متانت دعوت کرد تا انشالله کام مردم در انتخاباتی که در کمال صحت و امنیت برگزار شده است شیرین باقی بماند و بتوانند از برکات آن برای پیشبرد امور جاریه کشور استفاده شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
واحد خبر روناش
|
-
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
comment
0
0
comment سلام
خدا قوت
ضمن دعوت شما به ملاحظه اخبار زیر ؛ در صورت تمایل استفاده نمائید

در دزفول مطرح شد ؛ نظر جالب رحیمی درباره احمدی نژاد + عکس
http://rounash.com/?p=21380

دانشکده علوم پزشکی شوشتر دانشگاه خواهد شد / فرستنده دیجیتال در دزفول ، شوشتر و گتوند + تصاویر
http://rounash.com/?p=21377

سفر معاون اول ، وزیر راه و استاندار به دزفول + تصاویر
http://rounash.com/?p=21375
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار