اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
جانشین فرماندهی ناحیه ی سپاه پاسداران شهرستان شوش در ادامه بیداری را یکی از فاکتورهای مهم مردم سالاری دینی دانست و گفت : بسیجی همیشه بیدار است و وقتی به آگاهی کامل رسید آن بیداری اسلامی را در جامعه رواج می دهد

 















 در چهارمین روز از هفته ی بسیج که به عنوان « بسیج، اندیشه ورزی و تولید علم » نام گذاری شده است به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی ناحیه ی سپاه پاسداران و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس شوش غبار روبی شد .

به گزارش شوشان: سروان علیرضا ایمانی جانشین فرماندهی ناحیه ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان شوش ضمن ضمن هفته ی بسیج به نیروهای مسلح خصوصا دلاورمردان بسیجی گفت : در سالی که هفته ی بسیج به نام « بسیج مظهر مردم سالاری دینی » نام گذاری شده ، یا و خاطره ی شهدایی که با نثار جان خود در « هشت سال دفاع مقدس و یا به عنوان مدافعین حرم تا شکست کامل داعشی ها در سوریه و عراق  ، شهدای انقللاب اسلامی ، شهدای ترور و شهدای نظم و امنیت »باعث شدند پایه های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم تر از گذشته شود را گرامی می داریم .
وی در ادامه بسیج مظهر مردم سالاری دینی را توصیف کرد و خاطر نشان نمود : این شعار یعنی آن اجتماعی که به یک فکر و یک نظر برای ترویج فضائل اخلاقی در جامعه  رسیده باشد ؛ یعنی بسیج می بایست در تمام امور جامعه و در لباس های مختلف خود را برای خدمت رسانی و خدمت کردن ، برای یاری رساندن ، برای رساندن جامعه به تمدن الهی و اسلامی آماده نماید .

سروان ایمانی افزود : شاید ما بتوانیم در این مسیر گام برداریم و بتوانیم به عنوان سربازان مقام معظم رهبری و سبزپوشان بسیج این شعار را محقق نماییم که بسیج مظهر مردم سالاری دینی است ؛ باید با شهدا و آرمان های این عزیزان تجدید میثاق نماییم و بفهمیم شهداء از ما چه چیزی را می خواهند ؛ راه شهدا را باید بتوانیم ادامه دهیم .

جانشین فرماندهی ناحیه ی سپاه پاسداران شهرستان شوش در ادامه  بیداری را یکی از فاکتورهای مهم مردم سالاری دینی دانست و گفت : بسیجی همیشه بیدار است و وقتی به آگاهی کامل رسید آن بیداری اسلامی را در جامعه رواج می دهد ؛ آن چیزی که الان شاهد آن هستید و آن ریشه کن شدن ریشه ی خبیثه ی داعش در عراق و سوریه است که به دست برادران بسیجی شما تحقق یافت و این یعنی  اسلام باید در تمام کشورها نهادینه شود ؛ مادامی که این تفکر را باور نداشتند به توفیقاتی دست نمی یافتند ولی وقتی ما دیدیم که کشورهای عراق و سوریه آمدن از این تفکر بیداری اسلامی استفاده کردند و در کشور خود نهال بسیج را با پشتیبانی مرجعیت بارور کردند ، به چه توفیقاتی دست یافتند  ، این یعنی همان مظهر مردم سالاری دینی .
وی ساماندهی بسیج را نیز دومین رکن اسلامی بسیج دانست و خاطر نشان کرد : ما وقتی که یک جمعی را بیدار کردیم ، وقتی که خودمان به بصیرت کامل رسیدیم راه مبارزه با دشمن این است که سازماندهی شویم ، باید به صورت « واحد ـ دسته ـ گروه ـ گروهان ، گردان و... »در مسائل و با موضوع های مختلف در حوزه های « علمی ، فرهنگی ، جهادی ، اجتماعی و ... » سازماندهی شده تا بتوانیم  با برنامه ریزی دقیق وارد شویم و این « سین بسیج » است . و این یعنی به وقتش رو در روی دشمنان و ظالمان ایستادن و در زمان صلح و آرامش به یاری محرومان و مستضعفان یاری رساندند  ، تا مردم هم بسیج را از خود بدانند .
در پایان حضارضمن قرائت فاتحه برای شادی روح شهدای هشت سال دفاع مقدس ، مزار آنها را غبار روبی ، گلاب پاشی و گلباران نمودند و با راه ، هدف و آرمان های شهداء و امام شهداء تجدید پیمان کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار