اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
علیرضا تخت شاهی  اظهار کرد: اکنون آب شرب تمام شهر‌های زلزله زده کرمانشاه در مدار است و در هیچ نقطه‌ای کدورت آب نداریم.

وی با بیان اینکه تصفیه‌خانه آب ظرف مدت ۱۰ روز برای شهر گیلانغرب که مشکل کدورت آب داشت احداث شده، عنوان کرد: این تصفیه‌خانه هم روز گذشته وارد مدار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از رفع کدورت آب در شهر‌های کرندغرب و هرسین هم خبر داد و افزود: خروجی شبکه در تمام این شهر‌ها و خصوصا سرپل ذهاب و قصرشیرین به صورت مستمر پایش می‌شود و هیچ مشکلی از نظر آلودگی و کدورت ندارد.

تخت شاهی با بیان اینکه در برخی از منازل که ساکنین بعد از چند روز به خانه برگشتند ممکن است کدورت در شبکه مانده باشد، خاطرنشان کرد: در این صورت اگر چند ساعت از آب موجود در شبکه استفاده شود، رفع کدورت خواهد شد.

وی تصریح کرد: نیرو‌های ما از جمله چهار اکیپ فقط در گیلانغرب پای کار هستند تا اگر مشکلی از نظر کدورت در شبکه‌های مردم وجود داشت برای آن‌ها شست و شو انجام دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه یادآوری کرد: در شهر سرپل ذهاب که آواربرداری برخی نقاط هنوز مانده از جمله در محله "فولادی" خط ورود به محله را بسته‌ایم، چون ممکن است در این نقاط شکستگی وجود داشته باشد و نفوذ آب به داخل ساختمان‌ها باعث ریزش بیشتر آن‌ها شود.

تخت شاهی همچنین از ایجاد ۵۰۰ دوش حمام و ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق و شهر‌های زلزله زده هم خبر داد و تاکید کرد: تلاش می‌کنیم این تعداد را افزایش دهیم.

وی در پایان از مردم خواست در این مدت هرگونه مشکلی که در بخش آب و فاضلاب داشتند را با ادارات آب و فاضلاب شهر‌ها یا شماره ۱۲۲ در میان بگذارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار